המו"מ הקואליציוני: הליכוד נפגשו עם יש עתיד והבית היהודי

(עדכון) - הצוות הראשון שעימו נפגשו אנשי הליכוד ביתנו היה זה של יש עתיד, ואחריו הגיעו גם אנשי הבית היהודי וש"ס ■ רגע לפני תחילת המגעים הודיעו בליכוד כי באופן מפתיע, עו"ד יצחק מולכו, פורש מניהולם

צוות המו"מ של הליכוד ביתנו סיים את סבב הפגישות הראשון של המגעים הקואליציוניים. בתום פגישת צוותי המו"מ של הליכוד בייתנו והבית היהודי נמסר כי הייתה פגישה באוירה טובה וידידותית דנו במגוון נושאים החל מהנשיאה בנטל ועד לנושאים אזרחיים נוספים כמו הגברת התחרותיות במשק, ועוד. המו"מ יימשך בימים הקרובים.

באשר לפגישה עם ש"ס נמסר כי הפגישה היתה עניינית ונדונו בה כל הנושאים המרכזיים לרבות נושאי התקציב וחלוקת הנטל. עמדות הצדדים הובהרו וסוכם כי יקויימו פגישות נוספות בצירוף צוותים מקצועיים.

בתום הפגישה עם יש עתיד נמסר מהליכוד כי "הפגישה התקיימה באוירה נינוחה וחיובית. הצדדים הציגו את מדותיהם וקבעו לשוב ולהיפגש בהמשך השבוע".

רגע לפני תחילת המגעים הודיעו בליכוד כי באופן מפתיע, עו"ד יצחק מולכו, פורש מניהול המשא ומתן, בטענה כי "לאור העובדה שהנעת המהלך המדיני עם הפלסטינים הוצב כיעד מרכזי של הממשלה הבאה, החליט עו"ד מולכו, בעצה אחת עם רה"מ נתניהו להמשיך בתפקיד שליחו האישי של רה"מ למו"מ עם הפלסטינים לכן לא יקח חלק במו"מ הקואליציוני אחרי שהיועמ"ש ויינשטיין קבע שלא ניתן לבצע את שני התפקידים במקביל", נמסר בהודעה רשימת של הליכוד ביתנו.

מחר צפויות להימשך הפגישות, וצוות המו"מ של הליכוד ביתנו ייפגש עם יהדות התורה (13:30) התנועה (15:00) וקדימה (16:30). על אף הקריאות של נתניהו לממשלת אחדות, מפלגת העבודה אינה מתכוונת להיכנס לממשלה.