ליברמן: "לפיד לא חימם את הכיסא ושואל איך יהפוך לרה"מ"

נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד ביתנו הראשונה: "המזרח התיכון לא נח לרגע, אויבינו לא נחים לרגע. מה שצריך לעשות עכשיו זה לאחד כוחות, להדגיש את מה שמאחד אותנו ולא את מה שמפצל אותנו"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הצטרף היום (ג') למתקפה על יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. "הבן אדם עדיין לא חימם את הכיסא אפילו יום אחד, ומדבר לא על המדינה, לא על מעמד הביניים וכבר לא שואל 'איפה הכסף', אלא רק איך יהפוך לראש ממשלה", אמר ליברמן בפתח ישיבת סיעת הליכוד ביתנו הראשונה שהתכנסה הבוקר בכנסת לקראת ההשבעה.

"אני לא בפעם ראשונה במעמד הזה", המשיך ליברמן, "תמיד אנשים דיברו, הבטיחו, אני פעם ראשונה רואה אנשים שיום למחרת הבחירות לא מדברים על המדינה, אלא איך הם הופכים לראש ממשלה. זו תופעה חדשה - זה חידוש שנתקלתי בו פעם ראשונה. אני מקווה שזה זמני ושנחזור למשא ומתן ענייני", אמר שר החוץ לשעבר.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח את הישיבה והגדיר את יום השבעת הכנסת כ"יום חשוב ברגע מכריע בתולדות מדינת ישראל".

"המזרח התיכון לא נח לרגע, אויבינו לא נחים לרגע. מה שצריך לעשות עכשיו זה לאחד כוחות, להדגיש את מה שמאחד אותנו ולא את מה שמפצל אותנו", אמר נתניהו. לדבריו, "אני רואה עצמי כראש ממשלה של כולם, של כל אזרחי ישראל, והמשימה הזו של אחדות והאחריות מתחילה פה, בחדר הזה, בשותפות בין הליכוד וישראל ביתנו".