שוק טכנולוגיות הפרסום מגלגל 15 מיליארד ד' בעולם

על ההשתלבות של חברות ישראליות ועולמיות בתוך תעשיית טכנולוגיות הפרסום ובכלל על השוק כולו מנקודת מבטם של אנשי מקצוע ידברו ביום שני הקרוב במסגרת כנס Ad:Tech Social Summit שייערך באוניברסיטת תל אביב

שוק טכנולוגיות הפרסום מגלגל 15 מיליארד דולר מסביב לעולם ולישראל יש חלק נכבד בעשייה הזאת. על ההשתלבות של חברות ישראליות ועולמיות בתוך תעשיית טכנולוגיות הפרסום ובכלל על השוק כולו מנקודת מבטם של אנשי מקצוע ידברו ביום שני הקרוב במסגרת כנס Ad:Tech Social Summit שייערך באוניברסיטת תל אביב.

הכנס יפגיש מנהלים בכירים מתחום המותגים, אתרי האינטרנט וסוכנויות פרסום. בין משתתפי הכנס ניתן למנות את מנהלת הדיגיטל של תאגיד הענק ג'נרל אלקטריק, קתרינה קרייגוול; מנהלת הדיגיטל של יצרנית כלי הרכב ניסאן באירופה, קלמנס בריסק; סמנכ"ל חטיבת הפרסום הגלובלי ב-AOL, רנה רכטמן; אחד ממייסדי הסטארט-אפ YaData וחוקר בכיר במיקרוסופט, ד"ר ישי אורן; ראש תחום הגיימיפיקשן העולמי ב-SAP, מריו הרגר; ראש תחום סושיאל ותוכן ממותג באחת מסוכנויות המדיה המובילות MediaCom, קינגה פאפ; ואחרים.

מאחורי הכנס עומד היזם והמשקיע לוי שפירו, שותף בקרן JIMMI Fund (ראשי תיבות של Japan-Israel Mobile, Media & IT) והוא עובד עם חברות טכנולוגיה יפניות שמעוניינות להשקיע בסטארט-אפים ישראליים.