הרב עובדיה בשיעורו השבועי: "לא תלך עם לפיד! זה מנוול!"

על רקע המשא-ומתן הקואליציוני, מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, תקף אמש בשיעורו השבועי את יו"ר מפלגת יש עתיד

על רקע המשא-ומתן הקואליציוני, מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, תקף אמש (שבת) בשיעורו השבועי את יושב ראש "יש עתיד", חבר הכנסת יאיר לפיד, אותו הוא כינה "מנוול" ו"שונא את הישיבות". כך מדווחים בגלי צה"ל.

את הדברים שילב הרב במשל אגדה על מלך, שיועצו הקרוב דן עמו בענייני קואליציה ואופוזיציה, כאשר היועץ אומר לאותו מלך - "אל תלך עם לפיד": "משוחחים ביניהם על בטחון, ועל הקואליציה ועל האופוזיציה, והוא נותן לו את עצות איך יעשה: 'לא תלך עם לפיד! זה מנוול! לא תלך איתו! זה שונא את הישיבות'".

השבוע, לראשונה מאז הבחירות, צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עם ראשי המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה, ועם יושב ראש הבית היהודי, נפתלי בנט.

אמש הודיע מספר 2 בליכוד-ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, כי בכל מקרה תיק החוץ לא יופקד בידי יאיר לפיד. בריאיון בערוץ 2 אמר ליברמן כי הוא סיכם עם ראש הממשלה עוד לפני הבחירות שהתיק יימצא אצלו בפיקדון, עד תום משפטו של ליברמן.

ליברמן הוסיף שהוא שוחח אתמול עם יושבת ראש התנועה, ציפי לבני, בדבר האפשרות שתיכנס לממשלה הבאה. כך למעשה מתחזק הציר בין נתניהו ללבני, ומגדיל את הסיכויים שהיא תשב בממשלה.