איומים על חייל צה"ל שפרסם תמונת ילד פלסטיני בתוך כוונת

סערה באתרי תקשורת בעולם בעקבות התמונה שפרסם החייל מור אוסטרובסקי באינסטגרם ■ "מעריב" מדווח כי התמונה ככל הנראה לא צולמה על ידו - אך הוא קיבל איומים על חייו

איומים על חייו של הצלף הישראלי שהעלה לאינסטגרם תמונה של ילד פלסטיני הנראה מבעד לכוונת של רובה הצלפים שלו לכאורה. כך מדווח היום (ד') העיתון "מעריב". בצה"ל טוענים שהתמונה כלל לא צולמה ע"י החייל מור אוסטרובסקי.

את התמונה העלה אוסטרובסקי בחשבון האינסטגרם שלו לפני מספר ימים - והדבר עורר הדים בתקשורת העולמית. אתרי חדשות כמו ה"גרדיאן" הבריטי או ה"האפינגטון פוסט" גינו את התמונה וציינו כי למרות שלא בטוח שמדובר ברובה של אוסטרובסקי, "המסר האגרסיבי ברור".

כאמור, "מעריב" מדווח הבוקר כי חבריו של אוסטרובסקי מספרים שהוא קיבל לאחרונה איומים על חייו מארגוני שמאל קיצוניים. אותם חברים טוענים כי הוא קיבל שיחות טלפון והודעות SMS עם איומים בעברית ובערבית. איומים התקבלו גם בעמוד הפייסבוק שלו.

כמו כן מדווח "מעריב" כי בצה"ל טוענים שהתמונה כלל לא צולמה על חייו, אלא הוא השתמש בתמונה קיימת שמצא ברשת והעלה אותה לחשבון האינסטגרם שלו. מבדיקת החטיבה בה משרת החייל עולה כי מדובר ברובה צלפים שבכלל לא נמצא בגזרה שבה משרת החייל, ולכן ככל הנראה התמונה לא צולמה על ידו.