סקר: אם יהיו בחירות - 30 מנדטים ללפיד, 22 לליכוד-ביתנו

לפי סקר פאנלס עבור ערוץ הכנסת, אם המו"מ הקואליציוני ייכשל ויתקיימו שוב בחירות - נתניהו יאבד את השלטון ■ העבודה צוללת ל-13 מנדטים ■ מפלגת ש"ס יורדת ל-9 מנדטים, מרצ עולה ל-7 מנדטים

ההישג הגדול של מפלגת "יש עתיד" בבחירות והברית בין יאיר לפיד לנפתלי בנט מחזקים את לפיד ובנט עוד יותר בימים אלה. מסקר של מכון פאנלס שפורסם בערוץ הכנסת במסגרת סקר המנדטים החודשים של הערוץ עולה כי אם המו"מ הקואליציוני ייכשול ויתקיימו שוב בחירות - "יש עתיד" תהיה המפלגה הגדולה בישראל.

לפי הסקר, יש עתיד זוכה ל-30 מנדטים בעוד הליכוד-ביתנו עם 22 מנדטים בלבד. הבית היהודי תקבל 15 מנדטים (לעומת 12 היום) ותהיה המפלגה השלישית בגודלה בכנסת - אפילו יותר גדולה מהעבודה שמקבלת בסקר רק 13 מנדטים (לעומת 15 היום).

לפי הסקר, המפלגות הערביות זוכות ל-9 מנדטים, ש"ס עם 9 מנדטים, מרצ 7 מנדטים, יהדות התורה 6 מנדטים, עוצמה לישראל 3 מנדטים וקדימה עם 2 מנדטים.

כזכור, בבחירות האחרונות זכתה "יש עתיד" במפתיע ל-19 מנדטים, לעומת 31 מנדטים לליכוד-ביתנו. עוד בחודש שעבר, זמן קצר לאחר היוודע תוצאות הבחירות וההישג של לפיד, הראה סקר פאנלס שפורסם בערוץ הכנסת כי אם יתקיימו שוב בחירות יש עתיד תקבל 26 מנדטים והליכוד-ביתנו 23 מנדטים. מאז, אם לשפוט לפי הסקר הנוכחי, כוחה של יש עתיד התחזק משמעותית.