אפל TV - מחפשים סטרימר טוב? חפשו מוצר אחר

האפל TV נבנה במקור כמכשיר המאפשר להציג על מסך הטלוויזיה את שירות הסרטים והתוכניות טלוויזיה של החברה, ה-iTunes והוא מתאים בעיקר למי שמתכנן לצפות בסרטים בתשלום משירות זה

בשבועות האחרונים יצא בישראל מוצר חדש של אפל, בלי שום רעש תקשורתי ובלי לקוחות שעומדים בתור לקנות אותו. האפל TV הוא סטרימר של החברה האמריקנית שהביאה לעולם את האייפון, כאשר הוא נמכר ברשת iDigital.

ממשק: אפל היא חברה שמתמחה בממשקים ידידותיים, וגם הסטרימר שלה מוצלח בתחום הזה. הוא קל מאוד לתפעול ומצויד בשלט קטן עם מספר כפתורים שמאפשרים לנווט או לכתוב טקסטים, כאשר יש אפשרות להוריד אפליקציה לאייפון או לאייפד ולתפעל את המכשיר בצורה הזו. החיסרון הוא הממשק לא מגיע בשפה העברית, למרות שהודעות שונות של המערכת כן מופיעות בשפת אימנו.

סטרימר: האפל TV נבנה במקור כמכשיר המאפשר להציג על מסך הטלוויזיה את שירות הסרטים והתוכניות טלוויזיה של החברה. בישראל חנות השירים והסרטים iTunes נפתחה לפעילות בחודש דצמבר והיא מאפשרת השכרת סרטים באיכות HD בעלות של 18 שקל או רכישה ב-60 שקל.

מלבד היכולות האלה, הסטרימר מספק בעיקר גישה לפליקר, תמונות אישיות ממוצרי אפל ויו-טיוב. בארה"ב המגוון יותר גדול וניתן להתחבר דרכו לשירותי וידיאו נוספים. כמו כן, יש אפשרות להקרין באמצעות טכנולוגיה אלחוטית בשם AirPlay חלק מאפליקציות הווידיאו שבאייפון על המסך הגדול. פה בעצם מסתכמות היכולות של הסטרימר ולא ניתן להציג איתו קבצים שהגיעו מהאינטרנט, מבלי שפותחים את נעילות ההגנה שלו באופן פרטי.

עיצוב: העיצוב של האפל TV שומר על הקו הנקי והאלגנטי של מוצרי החברה. המכשיר קטן מאוד, מגיע בצבע שחור והוא לא יבלוט יותר מדי על המזנון בסלון.

בשורה התחתונה: האפל TV מתאים למי שמתכנן לצפות בסרטים בתשלום משירות iTunes. מי שמחפש סטרימר טוב, כדאי שיחפש מוצר אחר.

מחיר: 550 שקל.

ציון: 8.