פרטנר תשלם 400 אלף שקל ללקוח שחלה בסרטן עקב שימוש בסלולר

"ידיעות אחרונות": לקוח שחלה בסרטן מסוג לימפומה בעקבות שימוש תכוף בשני מכשירים סלולריים שרכש מפרטנר, יפוצה למרות שהפסיד בתביעה ■ פרטנר: "מדובר במחווה של רצון טוב, על מנת לסייע ללקוח להתמודד עם מחלתו הקשה"

חברת פרטנר תפצה ב-400 אלף שקל לקוח שחלה בסרטן לאחר שדיבר בטלפונים ניידים שקנה מהחברה - כך מדווח הבוקר (ו') "ידיעות אחרונות".

בתביעה שהגיש נגד פרטנר לפני כ-3 שנים, טען התובע, עורך דין בשנות ה-50 לחייו, כי חלה בסרטן מסוג לימפומה, וכי הגידול שהתגלה ליד אוזנו השמאלית נוצר בעקבות שימוש תכוף בשני מכשירים סלולריים שרכש מפרטנר.

הוא טען כי חברת הסלולר אחראית לנזק הבריאותי שנגרם לו, היות והמשרד שבו הוא עובד ממוקם בתוך המרחב המוגן שבביתו, ולטענתו אנשי החברה לא הזהירו אותו מפני הסכנות הכבדות הטמונות בשימוש בטלפון סלולרי בתוך ממ"ד, אשר גורם לקרינה מסוכנת וחזקה יותר מהרגיל.

מנגד, פרטנר טענה כי כל המכשירים הנמכרים על-ידה עומדים בתקני הקרינה, וכי עורך הדין השתמש בטלפונים סלולריים נוספים שלא נקנו אצלה.

בית המשפט המחוזי בלוד אמנם דחה את טענות התביעה וזיכה את פרטנר מכל אשמה, אך למרות זאת החליטו בהנהלת החברה כי בתור "מחווה של רצון טוב", ועל מנת לסייע לתובע להתמודד עם מחלתו הקשה, היא תשלם לו כ-400 אלף שקל, מבלי להודות בהאשמות שהופנו נגדה בתביעה.