וויטווטר בדרך להודו: חתמה על הסכם שת"פ עם טטבה

במסגרת ההסכם ישולבו הפתרונות הטכנולוגיים של וויטווטר לניהול מתקדם של מערכות מים יחד עם השירותים הסביבתיים הכוללים שמציעה טטבה ללקוחותיה

קבוצת ווייטווטר שבבעלות אורי יוגב וחנה גרטלר חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית ההנדסה והייעוץ הסביבתי טטבה (Tatva) שבבעלות קבוצת UPL ההודית.

במסגרת ההסכם ישולבו הפתרונות הטכנולוגיים של וויטווטר לניהול מתקדם של מערכות מים יחד עם השירותים הסביבתיים הכוללים שמציעה טטבה ללקוחותיה. בשלב ראשון החלו צוותים של שתי החברות לגבש תוכנית שווק ומכירות לשוק ההודי. כבר בעתיד הקרוב תייצג טטבה את הפתרונות המתקדמים של וויטווטר בשתי תערוכות מקצועיות בתחום המים בהודו.

איסי אנדה, מנכ"ל ווייטווטר טכנולוגיות, אמר כי "ההסכם יאפשר לנו לחדור לשוק ההודי תוך שימת דגש על יכולותינו בתחום ניהול חכם של רשת המים. האפשרות לשתף פעולה עם חברה מובילה בתחום ההנדסה והייעוץ הסביבתי היא יתרון משמעותי עבורנו, מאחר שנוכל להציע את פתרונות התוכנה שלנו, יחד עם טטבה, באופן שיתאים לדרישות המקצועיות של הלקוחות".

מנכ"ל טטבה, ק. אשוק נטארג'אן (K. Ashok Natarajan), אמר כי " אנו סבורים ששיתוף הפעולה עם וויטווטר יניב שילוב ייחודי של פתרונות תעשייתיים ופתרונות ניהול מערכות מים באופן שישפר את היעילות התפעולית של המערכות".

מווייטווטר נמסר כי "ההסכם מהווה שלב נוסף בשינוי המבני ושינוי המיקוד של הקבוצה, שהופכת מחברת סטארט-אפ הממוקדת בפיתוח מוצרים, מיצוב וכניסה לשווקים, לחברה עם מוצרים ייחודיים ומבוססים, רצף של התקנות ולקוחות פעילים, המרכזת משאבים ומאמצים בהעמקת והרחבת השווקים הרלוונטיים לפעילותה. במסגרת זו חתמה וויטווטר הסכם שיתוף פעולה עם ענקית ההנדסה האמריקנית טטרה-טק - שמתמחה בתכנון, ייעוץ וביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים בתחומי המים, השפכים, הסביבה והתשתית - וכן הקימה חברה בת בארה"ב".