יש עוד כוח לעליה

ההימור על פריצה למעלה יתקיים כל עוד תל אביב 25 מעל 1,215, פלוס מינוס

תל אביב 25 עבר לחצי העליון של תחום התנועה האופקי שלו, 1,240 - 1,180 ונתמך מעליו. בפרספקטיבה ארוכת טווח הוא עדיין בתוך שרוול אופקי והאסטרטגיה ארוכת הטווח היא להמתין לפריצה. בשאלת ההימור על כיוון הפריצה, ההימור מתהפך, שוב, לפריצה למעלה. חשוב לזכור שכל עוד מדד נע בשרוול אופקי, ה"הימורים" נעשים על פי ניואנסים משתנים בתוך השרוול, ניואנסים שבמקרים רבים מתבררים כרעש. לכן, כאסטרטגיה אפשר לנסות להמר עליהם ואז להינות מעוצמת הפריצה, כשתגיע, או להתעלם מהם ולסחור בכיוון הפריצה אחרי שתתרחש. בחירה שלכם. אני בעד לחטוף כמה רעשים ובתמורה לתפוס פריצה שכן פריצה היא הזמן הכי מתגמל של המגמה. ההימור על פריצה למעלה יתקיים כל עוד תל אביב 25 מעל 1,215, פלוס מינוס.

הפוטנציאל של GE, INTC ו-AA

בוול סטריט נמשכת המגמה החיובית. פברואר עבר, הדאו התמקם מעל 14,000 ועכשיו זמנו של ה-S&P500 לשחק קצת עם השיא ההיסטורי ולפרוץ אותו כלפי מעלה. סביר שכמו אירועי ה-14,000, יהיה דשדוש, יהיו קצת פריצות סרק ולבסוף תהיה פריצה, עוד לפני מאי. אם אתם מקבלים פחד גבהים, כדאי שתבדקו כמה מניות (הרבה), של חברות גדולות וקטנות, נמצאות בפוזיציה של "עליה משמעותית לפניה". העליה החדה של NAV, שהייתה בקניון המניות, היא דוגמא לפוטנציאל של "מניות הגאראז' " שלנו, מניות נשכחות שירדו הרבה והחברות שמאחוריהן מתחילות להראות סימני חיים. לא חייבים "מניות גאראז' ". קחו למשל את אינטל, INTC. החלה להתאושש אחרי מהלך ירידה משמעותי ואמורה להמשיך לעלות. מהלך שלה מעל 22 ילמד על סיכוי לעליה משמעותית. GE נראית גם כן בפוזיציה טובה לעליה. תבנית העליה שלה מושתתת על יסודות חזקים והיא עדיין רחוקה משיאה ההיסטורי.

מי שרוצה לשלב קצת יותר אינטואיציה, עם סיכוי לתגמול משמעותי יותר, יכול לבחון איתנו את AA - אלקואה. הגדלנו פוזיציה ביום שישי. המניה שברה את תבנית העליה כשירדה עקב בניית מגדלי תיאוריות סביב הקיצוצים בתקציב האמריקאי ועכשיו היא מתאוששת. מהלך מעל 8.8 דולר יהיה סימן חיובי ולאור התמיכה החזקה שיש למניה, נראה שאפשר לחכות בשקט לפריצה.

וגם CROX

כמובן שיש גם הרבה מניות של חברות קטנות יותר שיכולות לתת רוח גבית לשווקים ולמשקיעים. בשבוע שעבר הוספנו לתיק הקניון את CROX ונראה שהיא מתחממת לסיבוב עליה נוסף. תמיכה טובה ב-15.5 דולר. מהלך מהימן מעל 16 דולר יאפשר זינוק.

זיו סגל, מנכ"ל משותף וראש תחום פיננסים בחברת BePlusDo-פיתוח כלים וטכנולוגיות אימון ואסטרטג ההשקעות של קרן הגידור Green Ocean. ziv@beplusdo.co.ilאין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.