דרעי: "נילחם בקיצוץ של הממשלה הבורגנית המתוכננת"

ח"כ דרעי, שהבין כבר כי ש"ס תהיה באופוזיציה, בפייסבוק: "נמצב את תנועת ש"ס בחזית המלחמה בקיצוץ האכזרי ובגזרות הקשות המתוכננות. אשמיע בכנסת את קולם של אלה אשר יש המנסים להשתיק את קולם, עד אשר פער המעמדות בישראל יחדל מלהתקיים"

על רקע המו"מ הקואליציוני להרכבת הממשלה, שבה המפלגות החרדיות לא צפויות לשבת, ח"כ אריה דרעי, היו"ר המשותף של ש"ס, הגיב היום (ב') בפייסבוק שלו, וכתב כי "ש"ס מתכוונת להיות אופוזיציה לוחמת ולממש את הבטחותיה לבוחר גם מספסלי האופוזיציה".

לדברי דרעי, "הדבר היחיד שאני עוסק בו, הוא המשך שיקומה של תנועת ש"ס ומיצובה בחזית המלחמה בקיצוץ האכזרי ובגזרות הקשות המתוכננות. אל מול הממשלה הבורגנית המתוכננת אשמיע בכנסת את קולם של אלה אשר יש המנסים להשתיק את קולם, אציב מראה אל מול פניה של הממשלה ולא אחדל מכך, עד אשר פער המעמדות בישראל יחדל מלהתקיים".

דבריו של דרעי מצטרפים לדריו של ח"כ משה גפני (יהדות התורה מוקדם יותר היום, שהשלים כבר עם העובדה שיאבד את ראשות ועדת הכספים. "אני מבטיח שתהיה אופוזיציה עניינית, רצינית, כזו שלא תפקיר את אזרחי מדינת ישראל לגחמות של עשירים", אמר גפני.

"אני לא מתערב במה שעושים בתוך הליכוד - מתברר כי דרכנו הפוליטיות נפרדות וכי אני לא יהיה יו"ר ועדת הכספים - אבל אני אומר לכולנו - הבניין הזה הוא בניין עגול. לפעמים אתה למעלה ולפעמים אתה למטה. אני ח"כ ואדם מאמין ואני אמשיך לפעול למען כל עם ישראל מספסלי האופוזיציה", לדבריו.