נפתלי בנט: "אנחנו לא מקימים ממשלה בתוך ממשלה"

בנט: "יש פה הזדמנות היסטורית, אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים ב-4 שנים הקרובות. אנחנו עומדים לצידו של ראש הממשלה ונעזור לו להצליח, כי הצלחה שלו זו הצלחה של כל עם ישראל"

שר התמ"ת הנכנס, נפתלי בנט, אמר אמש כי "אנחנו נמצאים בצמתים שהם חורגים הרבה מעבר לתחומי המגזר. התחום הכלכלי, שהבטחנו לאורך כל הדרך שנהיה עם סכין בין השניים, ונילחם למען הורדת יוקר המחיה. אנחנו בשירותי הדת לא בשביל הדתיים, הם האחרונים שצריכים את שירותי הדת, זה הציבור הכללי עלינו לעשות שם את המהפכה".

"ברבנות הראשית צריך לעשות מהפכה. זו המשימה שלנו. אנחנו מחויבים לכל עם ישראל. מי שחשב שאנחנו בתפקיד לעזור רק לדתיים זו לא המטרה, המטרה העיקרית היא לעזור לכלל עם ישראל. נדאג גם לאחינו החרדים, גם אם הם לא נמצאים בממשלה. יש פה הזדמנות היסטורית, אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים ב-4 שנים הקרובות.

"אנחנו עומדים לצידו של ראש הממשלה ונעזור לו להצליח, כי הצלחה שלו זו הצלחה של כל עם ישראל. אנחנו לא מקימים ממשלה בתוך ממשלה, אלא באים לשרת את עם ישראל באמצעות ראש הממשלה".

בנט דיבר אמש בחגיגות המאה למגזין מוצש, מבית "מקור ראשון", שצויינו אתמול (מוצ"ש). האירוע נערך במעמד של חברי כנסת, אנשי תקשורת, חברה, רוח ואקדמיה מהציונות הדתית שנכללו ברשימה.

את האירוע פתח שלמה בן-צבי, מו"ל עיתון "מקור ראשון" ו"מעריב": "במוצאי שבת מתמודדים כל שבוע עם החול אנחנו צריכים לעבור מהשבת לחול, אבל נשאר במוצאי שבת משהו מהריח והניגון של שבת, ובכל שבוע האתגר הוא להמשיך את הריח של שבת ומוצאי שבת. זה האתגר של המגזין - להכניס את הקודש לתוך החול. העובדה שאנחנו חוגגים שנתיים זו ההוכחה שאפשר להכניס את הקודש בתוך החול".