חסל סדר דשדוש (2)

הסיכוי להמשך עליה עדיין נשאר ועם התובנה הזו נצא אל חג הפסח ולימי מסחר דלילים

תל אביב 25 הצליח לעלות מעל 1,240 ולהיתמך, פחות או יותר, מעל רמה זו (1,239 זה עדיין בסדר במסגרת מרחב הדיוק הטכני). בסך הכל, בכיוון החיובי אליו התייחסנו כאן אם כי ברור שצהלות שמחת קונים לא נשמעו עדיין בשל העלייה הקלילה הזו. מה שיש בה הוא השארת הסיכוי להמשך עליה ועם התובנה הזו נצא אל חג הפסח ולימי מסחר דלילים. מי מחפש אקשן של חג, וול סטריט לשירותו.

בוול סטריט הסתיים שבוע צפוי של דשדוש על רקע הגעתו של ה-S&P500 אל השיא ההיסטורי. בדיוק מה שקרה לדאו. מצאו סיבה, קפריסין, ובסופו של דבר היא לא מוטטה את השווקים כפי שיש מי שטענו ורק הפכה את השבוע למשעמם...

רמת ה-1,540 התגבשה להיות רמת התמיכה של ה-S&P500, גבוה יותר ממה שחשבנו, עובדה התומכת במסקנה בדבר חוזקו של השוק.

האם תהיה פריצה למעלה כבר בשבוע הבא? קשה לדעת אבל בסך הכל התחזית שלנו היא שתהיה פריצה בסיבוב הזה, עניין של כמה שבועות במקסימום.

מתרכזים במזון ובריאות

דשדוש בשוק לא אומר שאין מה לעשות עם המניות.

ראשית ניתן להבחין בהתחזקות סקטור הצריכה הקבועה והבריאות, סקטורים שנחשבים סולידיים. הדבר תומך בהחלטה שלנו להגדיל חשיפה למניות המזון בתיק הקניון והן אכן מתנהגות יפה. גם בסקטור הבריאות נגדיל פוזיציה בהדרגה. יכול להיות שהתחזקות הסקטורים לא נעשית בגלל שהם סולידיים אלא משום הביקוש הגואה למוצריהם ושירותיהם.

במהלך הדשדוש יש עדיין מניות שעולות יפה (NKE שלא בקניון, עדיין), יש שיורדות בתגובה להודעות ואירועים (FDX - שיצרה הזדמנות קניה טכנית אותה נצלנו ביום שישי לקניון) ויש שסוחטות את סבלנות המשקיעים העמוסים בסחורה, זינגה למשל. להערכתו, מגמת העלייה של ZNGA תתחדש בקרוב והימים חמישי - שישי יצרו הזדמנות טובה להגדלת פוזיציה.

לקניון המניות קנינו גם את AAPL. נראה שהמניה מצאה תמיכה והיא מפתחת מגמת עליה. בגלל משקלה של החברה בשוק, לא רצינו להתעלם מהאפשרות הזו. היעד הקרוב לעליה הוא אזור ה-500 דולר. שם נבדוק אם מדובר במהלך ארוך טווח או בתיקון קצר. חג שמח!

זיו סגל, מנכ"ל משותף וראש תחום פיננסים בחברת BePlusDo-פיתוח כלים וטכנולוגיות אימון ואסטרטג ההשקעות של קרן הגידור Green Ocean. ziv@beplusdo.co.ilאין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.