ספידו תעניק חסות בשווי 1.2 מיליון שקל לאיגוד השחייה

חברת ציוד השחייה האריכה את החוזה עם האיגוד בארבע שנים נוספות; בסכום יגולם ציוד ספורט לשחיינים, כסף מזומן, וכן הפקת שידורי אליפות ישראל בטלוויזיה

חברת ספידו ישראל האריכה בארבע שנים נוספות את הסכם ההתקשרות שלה עם איגוד השחייה הישראלי.

במסגרת ההסכם, שיימשך עד לשנת 2016, תשקיע קבוצת בן-דרור, נציגת ספידו בישראל, כ-1.2 מיליון שקל במהלך - סכום שיתבטא בציוד שחייה מקצועי לאיגוד, כסף מזומן, וכן הפקת שידורי אליפויות ישראל (קיץ וחורף) בשחייה (עד היום האיגוד מימן בעצמו את הפקת שידורים אלו).

שיתוף הפעולה יתייחס לכל ענפי השחייה, כולל שחייה אומנותית ומים פתוחים.

יו"ר איגוד השחייה, נעם צבי, מסר: "ההסכם מבטיח לכל הנבחרות ציוד שחייה איכותי ביותר, כשם שחברת ספידו יודעת לייצר. כמו כן, היה חשוב לנו לחתום הסכם עם החברה הטובה ביותר בתחום, דבר אשר יסייע לנו להגיע להישגים מרחיקי לכת תחת שרביטו של המאמן הלאומי ליאוניד קאופמן".

אילן בן-דרור, מנכ"ל קבוצת בן-דרור, אמר: "כמו במדינות רבות בעולם, כך גם בישראל, ספידו נוהגת לאמץ, לתמוך ולקדם את תחום השחייה, וזוהי אחת הדרכים לעשות זאת. חברת ספידו, המובילה את השוק העולמי בתחום ציוד השחייה ונחשבת לפורצת דרך בתחום הביגוד והאביזרים לשחייה מקצועית, רואה חשיבות רבה בהשקעה בנבחרת ישראל בשחייה כשם שחברת ספידו העולמית משקיעה בנבחרות הבכירות בעולם ובשחיינים מובילים כמו מייקל פלפס וראיין לוכטה. חברת ספידו ישראל תמשיך לאמץ באופן אישי את שחיני ישראל הבכירים גל נבו, יעקב תומרקין, עמית עברי, וזאת לצד שחיינים צעירים אחרים".