יובל ברונשטיין יחליף את שלמה שרף כמנכ"ל קבוצת עזריאלי

ברונשטיין, המכהן כסמנכ"ל הכספים של החברה משנת 2007, יחליף את מנכ"ל החברה המכהן, שלמה שרף, לאחר שנתיים

יובל ברונשטיין מונה למנכ"ל קבוצת עזריאלי, והוא ייכנס לתפקידו החל מ-1 במאי. זאת לאחר אישור דירקטוריון החברה, ולאחר סיום תפקידו של שלמה שרף, כפי שדווח ב"גלובס" בשבוע שעבר.

ברונשטיין, מכהן כסמנכ"ל הכספים של החברה משנת 2007, וכיהן כמשנה לחשב הכללי במשרד האוצר בשנים שקדמו לכהונתו בחברה. ברונשטיין יחליף את מנכ"ל החברה המכהן, שלמה שרף, אשר הודיע היום (ד') לדירקטוריון על סיום כהונתו כמנכ"ל החברה. על-פי הערכות בשוק, בכוונת שרף לפנות לעסקים פרטיים, כפי שתכנן לעשות טרם הצטרפותו לקבוצת עזריאלי

דוד עזריאלי, יו"ר הקבוצה, אמר: "אני מודה לשלמה שרף על תרומתו הניהולית בתקופה מלאת אתגרים והנהגתו את החברה להמשך השיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. מסירותו ומקצועיותו של שלמה לניהול עסקי החברה ראויים לכל ציון. אני מכבד את החלטתו האישית לבחון אפיקים חדשים".

"אני גאה על מינויו של יובל ברונשטיין, מינוי המבטיח רציפות ניהולית ושומר על עקרון היציבות המאפיין את הנהגתה המגובשת של קבוצת עזריאלי. ליובל ניסיון רב ומוצלח עם הקבוצה על מורכבותה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש", אמר עזריאלי.

קבוצת עזריאלי רשמה בשנת 2012 רווח נקי של 939 מיליון שקל - שיפור של 58%. לרווח תרמו שערוכי נדל"ן בהיקף של 329 מיליון שקל, ורווח מהשבחת ההשקעות במניות בנק לאומי ובחברת האשראי לאומי קארד.