UMI, מיצובישי וסיאט: קבלו את דגמי הרכב החדשים בארץ

UMI מרחיבה את משפחת ה"קרוז", מיצובישי משיקה "אאוטלנדר" דיזל מאובזר ומיניוואן חדש לסיאט

חברת UMI הודיעה היום (ג') על הרחבת מגוון דגמי ה"קרוז" בישראל, שיכלול כעת גם דגם האצ'בק (5 דלתות) ודגם סטיישן אותו מכנה החברה "ספייס ווגון". דגם הקרוז האצ'בק יוצע עם מנוע 1.6 ליטר בהספק 124 כ"ס ויגיע ברמת אבזור תקנית גבוהה שכוללת בין השאר חלון גג חשמלי, בקרת שיוט, מסך מגע וחישוקי סגסוגת במחיר של כ-124 אלף שקל. דגם הסטיישן יגיע עם רמת אבזור דומה, ללא חלון גג ועם חישוקי 17 אינץ' ומנוע 1.8 ליטר בהספק 140 כ"ס ומחירו כ-128 אלף שקל.

מיצובישי הרחיבה את משפחת גרסאות הכביש-שטח "אאוטלנדר" עם גרסת טורבו-דיזל מאובזרת היטב. המנוע הוא 2.2 ליטר טורבו-דיזל שמייצר 150 כ"ס ו-38 קג"מ ורושם צריכה ממוצעת של כ-17 קילומטרים לליטר. אבזור הגרסה עשיר במיוחד וכולל 7 מקומות ישיבה, מפתח חכם, דלת אחורית חשמלית מושב נהג עם ריפוד עור, מערכת בלימה אוטומטית ועוד. מחיר הגרסה כ-225 אלף שקל.

ואילו צ'מפיון הודיעה על תחילת השיווק בישראל של המיניוואן סיאט "אלהבמרה". הרכב מיועד לשבעה נוסעים בשלוש שורות ישיבה והוא מצויד במנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 150 כ"ס ותיבה כפולת מצמדים בת 6 מהירויות. לרכב יש בסיס גלגלים באורך 2.92 מ' והוא מציע תא מטען בנפח של 267 ליטר גם כאשר כל המושבים מאויישים. רמת האבזור התקנית כוללת בין השאר שתי דלתות הזזה חשמליות צידיות, דלת אחורית חשמלית. מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, גג שמש פנורמי, ריפוד עור, מושב נהג חשמלי ועוד. מחירו כ-198 אלף שקל.