השבוע ב"כלכלה על הבר" בת"א: על עתיד כלכלת ישראל

"גלובס" ופרויקט "הדיון" יוצאים באירוע נוסף במסגרת "כלכלה על הבר", ב-2 במאי בסטורג' בת"א ■ ירום אריאב, מנכ"ל משרד האוצר, ידבר על תפקיד האוצר מול שרי הממשלה, תקציב המדינה ועתידה הכלכלי של מדינת ישראל

"גלובס" מציג את האירוע השני במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר". האירוע יתקיים ב-2 במאי (יום חמישי), בשעה 19:00 בפאב הסטורג' בת"א. באירוע משותף עם פרויקט "הדיון" נארח את מר ירום אריאב, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שידבר על תקציב המדינה, תפקיד פקידי האוצר אל מול השרים, והעתיד הכלכלי של מדינת ישראל.

"כלכלה על הבר" הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט יקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור. האירועים הבאים יהיו בירושלים חיפה, ובאר שבע.

(לפרטים נוספים על הפרויקט - לחצו כאן)

פרויקט "הדיון" הינה יוזמה השמה לעצמה כמטרה להעמיק ולהרחיב את הדיון הציבורי בארץ, ולחזק את הקשר בין הציבור ומעצבי המדיניות בישראל. האירועים של הפרויקט נועדו לחשוף את החשיבות ולפתוח צוהר לעולם של עיצוב המדיניות של מדינת ישראל, בקרב הדרגים השונים.

האירוע ייערך בפאב הסטורג' בת"א (רחוב דיזינגוף פינת אסתר המלכה, קומה 2), כאשר הדלתות ייפתחו לקהל הרחב ב-19:00 ואילו ההרצאה תחל בשעה 20:30. להזמנת מקומות, ניתן לפנות תוך ציון שם מלא ומספר טלפון, לכתובת Globes.storage98@gmail.com (נא וודאו שאתם מקבלים מייל המאשר את הזמנתכם).

ממשלה חדשה נכנסה, שר אוצר חדש המצהיר על עצמו כי הוא החל בתפקיד ללא ידע כלכלי נרחב ודיונים קדחתניים על תקציב המדינה מתרחשים בשעות אלו ממש - כיצד מתמודדים עם האתגרים הללו? מה תפקידם וכוחם של "פקידי האוצר" אל מול שר האוצר יאיר לפיד וראש הממשלה נתניהו? ומה צפוי לנו בהמשך? ירום יריאב היה שם בעבר, ויחלוק עמנו מניסיונו ומתחזיותיו.

ירום אריאב היה מנכ"ל משרד האוצר בשנים 2009-2007 תחת השרים אברהם הירשזון, רוני בר-און ויובל שטייניץ. כיום, משמש אריאב בין היתר יו"ר לביא קפיטל, יו"ר ועדת ההשקעות של עמיתים, מרצה בבית הספר למדיניות ציבורית בירושלים, כן משמש בהתנדבות כיו"ר הקרן לפיתוח לוד. אריאב הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ויחסים בין לאומיים ובעל תואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית. אריאב נשוי ואב לארבעה ילדים, ומתגורר במבשרת ציון.

*** יש לכם שאלות למרצה? הצעות למרצים נוספים? רעיונות נוספים שלא חשבנו עליהם? שלחו מייל לגיא קצוביץ' ב- guy-k@globes.co.il.