אישום: אזרח קונגו רצח את זהבה צ'קול בגלל סכסוך על 200 שקל

עפ"י כתב האישום, אריציה אקאל סונגו חנק את צ'וקול בידו ותוך כך סטר בכוח רב בפניה בידו השנייה ■ לאחר מכן השליך את גופתה מחלון חדר המלון בו שהה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד אריציה אקאל סונגו, אזרח קונגו בן 30, בגין רצח זהבה צ'קול ז"ל במלון כרמל בנתניה.

על-פי כתב האישום, הנאשם הוא אזרח קונגו, ובתקופה הרלוונטית לכתב האישום שהה בישראל. הנאשם נותר ללא קורת-גג וביקש מא.א שיארח אותו בדירתו השכורה במלון. הנאשם הכיר את זהבה צ'קול ז"ל במהלך חודש פברואר.

ב-26 במארס 2013, בסמוך לשעה 23:50, הגיע הנאשם למלון ופגש בזהבה שהמתינה לו מהשעה 20:00. צ'וקול, שכעסה על הנאשם שאיחר, דרשה כי ישלם לה 200 שקל אשר היה חייב לה. הנאשם ניסה להתחמק מהתשלום, ובתגובה איימה זהבה שאם לא יעשה כן היא תפתח את החלון ותצעק כי הנאשם תקף ואנס אותה.

לדברי הפרקליטות, אז גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה להמית את זהבה. לטענתה, הנאשם חנק את זהבה בידו ותוך כך סטר בכוח רב בפניה בידו השנייה. כתוצאה מהחניקה מתה זהבה. בהמשך, כשהבחין הנאשם כי זהבה אינה נושמת, פתח את חלון חדרו והשליך את גופתה החוצה.

כמו כן, הגישה הפרקליטות בקשה לגביית עדות מוקדמת מא.א, כדורגלן מכבי נתניה וחברו של סונגו, בשל כוונתו לעזוב את הארץ עם סיום חוזה העסקתו.

כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד אילה אורן.