ובינתיים, באלפיון: 1,200 איש בהשקת הבושם של ניקול ראידמן

ממקורבי המארחת נמסר כי עלות הפקת האירוע אמש עומדת על כ-8 מיליון שקל

על רקע הגזירות הכלכליות עליהן הודיע שר האוצר יאיר לפיד, נהרו אמש (ג') לביתן 10 בגני התערוכה בתל-אביב כ-1,200 איש ואישה לאירוע השקת הבושם החדש של המעושרת ניקול ראידמן. ממקורבי המארחת נמסר כי עלות הפקת האירוע עומדת על כ-8 מיליון שקל.

בהתאם לסטנדרטים שקבעה המארחת, הערב נפתח בקבלת-פנים אקסקלוסיבית, שכללה סידורי פרחים ייחודיים, נגני נבל, פסלי אדם ושמפניות. על הקייטרינג הופקד פול אסנהיים.

בין מנות הגורמה שהוגשו ניתן היה לטעום: טרטר צרפתי בתיבול אסייתי שהוגש בקערות קרח אישיות, בלק קוד, צלע טלה, פילה בקר עם ביצת שליו, בליני עם סלמון וקוויאר אדום, כבד אווז חם במקרון עם ריבת עגבניות שרי וארטישוק לבן בפרשוטו טלה.

ההמונים שהגיעו התפעלו מאווירת הפאר וההשקעה במקום. את החלק האמנותי של הערב פתח מלך הפופ הרוסי פיליפ קירקורוב, שהגיע ארצה במטוס פרטי מלווה בפמליה של 70 איש.

גולת הכותרת של הערב הייתה תצוגת האופנה של מעצב-העל טיירי מוגלר, אותה פתחה מלכת היופי של ישראל, ייטאייש איינאו. המארחת נתנה קולה ב-4 שירים והחליפה שמלות במהלך הערב. על המסלול צעדו 50 דוגמניות שנבחרו בקפידה. את האירוע חתמה הופעה של הזמרת אישתר אלבינה.

לבשו את מיטב מחלצותיהם והרגישו הכי מעושרים: מיכאל צ'רנוי, השר בהקפאה אביגדור ליברמן, סיגל פפושדו, יקיר שעשוע ומרינה קבישר, השרה סופה לנדבר, ירון מילר, סולי ושרי סקאל, יהושע רבקה ויסמין מאוזנר, אווה קימחי, משה ובת-שבע בובליל, דני מזרחי, השגריר הצרפתי כריסטוף ביגו, לאה וצחי שנירר, אורן רווח, דנה אביב, אבי ואירמה מיכאלי, ורד רוזן ורבים נוספים.