איש השיווק של אפריל: ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי

זאת בזכות פרויקט השכרת האופניים "תל-אופן" שחולדאי יזם וליווה את הקמתו

רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, נבחר לאיש השיווק של אפריל 2013 בזכות פרויקט "תל-אופן" - מיזם שאותו הוביל משלב הרעיון לייבאו לעיר לאחר שראה פרויקטים דומים בעולם, וליווה את כל שלבי ההקמה וההפעלה. גם את שמו של המיזם הציע חולדאי.

פרויקט השכרת האופניים "תל-אופן" הושק במאי 2011. הפרויקט הוא אמצעי תחבורה ירוק המפחית את העומס, הרעש וזיהום האוויר על הכבישים ותורם לאורח חיים בריא ולכושר גופני.

כיום, שנתיים לאחר תחילת הפרויקט, יש 1,650 זוגות אופניים המפוזרים ב-170 תחנות ברחבי העיר.

מיקומי התחנות נקבעו על-פי קריטריונים של מרכזיות ונגישות, סמיכות למרכזי תחבורה, סמיכות לשבילי אופניים ומרחק ממוצע של 250 מטר בין התחנות במרכז העיר.

מתחילת הפרויקט נרשמו כ-3.9 מיליון השכרות. מספר המנויים הוא כ-16,800, ובכל יום מתבצעות בממוצע כ-8,000 נסיעות.