מניית היום: יורדת בכ-5% לקראת גיוס ממשקיעים פרטיים

בריינסוויי חתמה על הסכם השקעה, לפיו תגייס ממספר משקיעים פרטיים כ-6.3 מליון דולר (כ-23 מיליון שקל), במחיר של 60 שקל למניה, כאשר למשקיעים אופציה להשקיע השקעה נוספת עד אותו סכום בתוך 9 חודשים

חברת הביומד בריינסוויי מגייסת הון. החברה דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם השקעה, לפיו תגייס ממספר משקיעים פרטיים כ-6.3 מליון דולר (כ-23 מיליון שקל), במחיר של 60 שקל למניה, כאשר למשקיעים אופציה להשקיע השקעה נוספת עד אותו סכום בתוך 9 חודשים ממועד ביצוע ההשקעה במחיר של 17.99 דולר (כ-66 שקל למניה, נכון להיום).

על פי ההסכם, כמות המניות שתונפק תקבע בהתאם לשער הדולר במועד השלמת העיסקה וכי החברה תעניק למשקיעים הגנה מפני השקעות במחיר נמוך יותר (הנפקה נוספת של מניות, לרבות במסגרת רישום למסחר בנסדאק) וכי ההגנה תהיה מוגבלת לעד 9 חודשים.

נזכיר כי לאחרונה התכוונה בריינסוויי לצאת להנפקה בוול סטריט, הנפקה שלא יצאה אל הפועל בסופו של דבר.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסווי מוסר כי גיוס ההון נעשה משני משקיעים איכותיים: וולטר רובין (Walter Rubin ), שישמש כנשיא החברה בארה"ב, ואבי מייזלר, המפיץ של מוצרי החברה בברזיל שזו לו ההשקעה השנייה בחברה באמצעות חברה בבעלותו.

עוד מוסיף סופר ואומר: "זו היא הפגנת תמיכה ואמונה בחברה על ידי שני משקיעים בעלי ניסיון רב ותרומה חשובה לחברה ולהתפתחותה. השקעה זו מחזקת את חוסנה הפיננסי של החברה ומאפשרת לה להכנס מחוזקת לשלב המכירות והפיתוח העיסקי וישמש להמשך הייצור הסדרתי וכניסה לשוק האמריקאי".

וולטר רובין בוגר אוניברסיטת סיטי קולג' היה מעורב בהצלחה רבה בעולם העסקים הפיננסי, פיתוח נדל"ן שוק ההון וניהול השקעות. לרובין ולאשתו לוסיל נגישות רבה למרכזים רפואיים חשובים בארה"ב. הם תומכים בתחום מחקר פורץ הדרך של טכנולוגיות רפואיות המסייעות באופן משמעותי לשיפור איכות החיים של אנשים ברחבי העולם. "אנחנו גאים להיות משקיעים בבריינסווי, החברה הישראלית ובפיתוחיה פורצי הדרך בטכנולוגיה המיכשור הרפואי", מציין רובין.