"לפיד לא מתאים לתפקיד שר האוצר - הוא חכם על חלשים"

ח"כ זהבה גלאון, ראשת מרצ, בתוכנית "דיבור פוליטי" בגלובס TV: "מה בעצם אומר לפיד? 'אחי העבדים לכו לשטחים'" ■ "מתברר שאין לו תפיסת עולם מאחורי כל הפוסטים האלה בפייסבוק"

"הצעת התקציב של יאיר לפיד היא הצעה של שר אוצר שהוא חכם על חלשים, כי במי הוא פגע? הוא פגע במשפחות צעירות, בהורים צעירים ובילדים שלהם", כך אמרה ח"כ זהבה גלאון ראשת מרצ, בראיון לתוכנית "דיבור פוליטי" עם ליאת רון בגלובס TV. "מאיפה יבואו מנועי הצמיחה - מזה שיקצצו בקצבאות הילדים, בטיפולי שיניים לילדים, בצהרונים לילדים? פשוט מישהו כאן השתגע".

לדברי גלאון, "צריך אומץ להתמודד עם תקציב הביטחון, צריך אומץ לומר לממשלה שלא מעבירים כסף להתנחלויות באופן המופקר הזה שמעבירים. צריך אומץ כדי לומר לאותם בעלי חברות שמקבלות כאן פטורים מופקרים ממסים".

"מה בעצם בנט אומר? 'אחי העבדים'. מה אומר לפיד? 'אחי העבדים לכו לשטחים'. יש כאן תפיסה מעוותת של מאיפה לוקחים. כל הדיבור הזה על קיצוצים זה תפיסה מעוותת. מה עשה לפיד? ממשיך את המדיניות הנאו ליברלית של נתניהו בקיצוצים", אמרה גלאון.

"מתברר שיאיר לפיד לא מתאים לתפקיד שר האוצר", הוסיפה גלאון. "הוא נהנה מאשראי ציבורי עצום, הוא הבטיח הבטחות והציבור מצפה שיממש אותן, הוא עשה פליק פלאק של 180 מעלות ונותרה תחושה שהוא בעצם נכנע לפקידי האוצר שזו המדיניות שלהם. זו הייתה המדיניות של הממשלה הקודמת".

"לפיד קיבל את הדברים ככזה ראהו וקדש, במקום לדפוק על השולחן, ולהציג תפיסת עולם, מתברר שללפיד כנראה אין תפיסת עולם מאחורי כל הפוסטים האלה בפייסבוק.

צפו בראיון המלא...