מליסרון נכנסת לתחום מלונות העסקים: מקימה מלון ברעננה

מליסרון תקים את המלון מעל בניין הולמס פלייס בכניסה הצפונית לעיר, ותשכיר אותה לחברת פרימה שתנהל את המלון ■ מליסרון תקים מלון נוסף בגרנד קניון בחיפה

מלון עסקים ראשון יוקם באזור התעסוקה בצפון רעננה - כך הודיעו היום (ג') החברות מליסרון ורשת מלונות פרימה. את הזכויות למלון, רכשה מליסרון לפני מספר שנים, כאשר רכשה מבעלים פרטיים את בניין "הולמס פלייס" באזור התעסוקה בכניסה הצפונית לעיר. הבניין שכלל את קומת הקרקע המסחרית, קומות החנייה ושמונה קומות המשרדים, כלל גם זכויות בנייה למלונאות, שיוקמו מעל הבניין הקיים בתוספת של עשר קומות.

המלון יכלול 140 חדרים, חדרי ישיבות ואולם כנסים ועתיד להיפתח בסוף 2014. את המלון תשכיר מליסרון לרשת המלונות פרימה שתפעיל את המלון שיישאר בבעלות מליסרון. הקמת המלון מוערכת בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקל. בכוונת מליסרון להקים בעתיד מלון עסקים נוסף בגרנד קניון בחיפה ובקניונים נוספים. המלון מוקם באזור התעסוקה בו פועלות חברות היי טק כמו NICE, SAP, STARHOME, קונברס וריטליקס, ועתיד לשרת את מבקריהן. המלון תוכנן על ידי האדריכלית לאה רובננקו.

ליאורה עופר יו"ר מליסרון מסרה כי "הקמת מלון העסקים ברעננה הוא צעד חשוב בהמשך הפיתוח העסקי של מליסרון. כמי שמתמחים בניהול קניונים, ומתאפיינים גם בניהול מלונות בעלי אופי ראשוני ובלעדי, הקמת המלון הראשון ברעננה, בה ממוקמות חברות הייטק מובילות, מהווה כניסה לתחום מלונות עסקים הנמצאים בלב פארקים תעשייתיים זיהינו פוטנציאל אדיר, וקטגוריה של קהל לקוחות שלא ניתן לו עד כה מענה".

מנכ"ל רשת פרימה, לה עשר בתי מלון בישראל, אבי דור אמר: "פתיחת מלון ברעננה מהווה המשך להתרחבות הרשת שרק לאחרונה רכשה את מלון פארק בירושלים ואת מלון סיטי בתל אביב. המלון שייפתח ברעננה ייתן מענה הן לתושבי העיר ואורחיהם והן לאורחי חברות ההייטק, שיותר ויותר מהן עוברות לאזור ההייטק בעיר".

ראש העיר רעננה נחום חופרי מסר כי " פתיחת המלון נותנת מענה לצורך של הציבור והקהילה ברעננה וכן מענה לצורך של חברות ההייטק ואנשי העסקים הפועלים בעיר. זהו צעד משלים לכניסת חברות רבות לפארק המסחר והתעשייה הצפוני, דוגמת קומברס, נייס וריטליקס, שיוביל לעלייה בהיקף פעילותן. זיהינו את הפוטנציאל האדיר שיש בשטח ויחד עם מינהלת פארק מסחר ותעשייה, בראשות רואי דינוביץ הובלנו את המהלך להקמת המלון. הפרויקט מהווה בשורה חשובה ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים, שהמלון יספק לתושבי העיר והאזור כולו".