נפתלי בנט מוכר את הוילה שבבעלותו ברעננה

הנכס נרכש בשנת 2007 תמורת 8.275 מיליון שקל, ושטחו הבנוי כ-385 מ"ר ■ לדברי גורמי נדל"ן שווי הוילה כיום נע סביב 10-12 מיליון שקל

שר הכלכלה נפתלי בנט (הבית היהודי) מציע למכירה את הוילה שבבעלותו ברעננה: ל"גלובס" נודע כי בנט מנהל מגעים למכירת הוילה, הממוקמת ברחוב ציפמן במזרח העיר. הוילה כוללת שטח בנוי של 385 מ"ר הבנויה בסטנדרט גבוה, על מגרש בשטח 820 מ"ר, הנחשב למגרש גדול מהמגרשים המקובלים באזור. את הבית בנה בנט לאחר שמכר את חברת אבטחת המידע שייסד "סאיוטה", תמורת 145 מיליון דולר.

הוילה ממוקמת בסמוך לרחוב עקיבא, עם גישה נוחה יחסית לצומת כפר סבא רעננה, כאשר האזור מבוקש על ידי הציבור הדתי לאומי בעיר, וכולל מוסדות ציבור המתאימים לציבור זה.

לפני נתוני רשות המיסים, הנכס נרכש בשנת 2007 תמורת 8.275 מיליון שקל, ושטחו הבנוי כ-385 מ"ר. לדברי גורמי נדל"ן שווי הוילה כיום נע סביב 10-12 מיליון שקל. גורמים בסביבתו של בנט אישרו כי הוא מציע למכירה את הוילה, אך סירבו לפרט לאן מתכננת משפחת בנט לעבור, ומהן הסיבות למכירת הוילה. "השר בנט ישמח לקבל בהקדם את הכתובת החדשה בה הוא גר. הוא הזמין אורחים לשבת", נמסר מלשכתו של בנט.