מניית היום: מזנקת ב-9.5% בעקבות הצלחה בניתוחים

אסף אלפרוביץ: "השתתפות אליום בשני שידורים חיים בכנס ה-PCR הינה בעלת חשיבות אסטרטגית לחברה"

חברת אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת בטכנולוגיות זעיר פולשניות הנמצאת בעיצומו של ניסוי קליני פיבוטלי באירופה למטרת קבלת אישור FDA, הודיעה היום (ב') כי נבחרה להציג ניתוחים חיים בכנס המרכזי להתערבויות קרדיו-וואסקולריות בפריס - EuroPCR 2013.

החברה השתתפה בשני שידורים חיים, המשודרים לכנס מבית החולים בו מתבצע הצינתור, בהם הודגם השימוש במוצר ה-WIRION בפרוצדורות צנתור של עורק התרדמה בפני הקהל הרחב, הכולל רופאים מכל העולם וחברות מסחריות בינלאומיות, ובהנחיית רופאים מובילי דעה בתחום. הפרוצדורות האמורות בוצעו בהצלחה.

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום, ציין כי "ההשתתפות המוצלחת של החברה בשני שידורים חיים בכנס ה-PCR הינה בעלת חשיבות אסטרטגית לחברה. הכנס הינו מהחשובים באירופה ובעולם, בו משתתפים נציגים של חברות בינלאומיות הנחשפות לטכנולוגיות חדשניות כמו גם, רופאים ומומחים מכל העולם. אנו גאים על כך שהמוצר שלנו נבחר לשימוש על ידי רופאים מובילים בפרוצדורות המדגימות שימוש במוצרים חדשניים ויחודיים בשידור חי המביע את אמון הרופאים במוצר ובטכנולוגיה. המקרים עברו בהצלחה רבה והמחישו את קלות השימוש בפילטר, היכולת למקם את הפילטר באופן אופטימלי והביצועים הגבוהים של הפילטר".

במהלך מושב הפתיחה בוצע שידור חי באולם הראשי של הכנס מבית החולים הנרי מונדור אשר בפריס בראשותו של פרופ' ג'אן פייר בקמה. השידור כלל צנתור בעורק התרדמה בחולה בן 67 הסובל מחסימות בעורקי התרדמה והעורקים הכליליים גם יחד. הפרוצדורה התמקדה בטיפול בעורק התרדמה תוך הדגמה של שימוש ברובוט להשלמת חלקו הראשון של הצנתור ושימוש במערכת ההגנה היחודית של החברה מפני תסחיפים לאורך הפרוצדורה שכללה השתלת תומכן/סטנט. פרופ' בקמה והפנל באולם הסבירו והדגימו את יתרונות המוצר תוך שימת דגש על היותו פילטר עצמאי הננעל במנגנון נעילה יחודי על כל תיל מוליך GUIDE WIRE בהתאם לבחירת הרופא.

השימוש במוצר של החברה הודגם במקרה נוסף ששודר בשידור חי בכנס מהמושב לאומנות למניעת שבץ בבית החולים וילה מאריה ססליה, איטליה, בפרוצדורה בעורק התרדמה, בהנחייתו של פרופ' אלברטו קרמונסי ובוצע על ידי ד"ר פאוסטו קסטריוטה וד"ר קיארה גרטוני. גם במקרה מורכב זה השימוש במוצר הודגם בהצלחה תוך הסבר מפורט על שלבי התפעול של המוצר ועל כל יתרונותיו כולל התייחסות למיקומו האידיאלי של הפילטר ויציבותו בכלי הדם תוך אבטחת יכולת מקסימלית של סינון ואיסוף החלקיקים המסכנים את חיי המטופל.

המערכת קיבלה אישור CE, והחברה מצויה בעיצומו של ניסוי קליני פיבוטלי, במטרה לקבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) לשימוש בצנתורים של עורק התרדמה (קרוטיד).