בקיץ הזה סוף סוף תלבשו גם לבן: קבלו את שמלות הערב של העונה

הגזרות קלאסיות, מדויקות, חפות מעומס של אלמנטים קישוטיים והמחשופים שומרים על פרופורציות ■ אחרי כמה עונות של צבעוניות מוגזמת, שמלות הערב של העונה מצטיינות במראה נקי ומתוחכם

הניאונית / Adika

שלל פרשנויות אורבניות ואלגנטיות לטרנד הניאון של הקיץ הזה, בגזרות נשיות וסקסיות מוצעות בעדיקה. אם בחרת בשמלה בגוון ניאוני, כדי להימנע ממראה פורימי עמוס מדי, כדאי להצניע בצבע את שאר פריטי הלבוש הנלווים כמו התיק והנעליים.

טווח מחירים: 440-1,100 שקל

להשיג ב: adikastyle.com

האוונגרדית / יוסף

מה שמבדיל את יוסף משאר המעצבים המקומיים, הוא היכולת שלו לשמור על הקולקציות שלו קלילות ולבישות, בלי לוותר על כמה מערכות לבוש אוונגרדיות. הפרשנות שלו לעולם הסייף בדמות פריטי לבוש מקוריים ופרקטיים היא ללא ספק סוד ההצלחה שלו העונה.

טווח מחירים: 6,000-8,000 שקל

להשיג ב: דיזנגוף 213, ת"א

האוריינטלית / אלינור רבי

אלמנטים אוריינטליים מעניינים בדמות שמלות שיפון קלילות ויפות, בשילוב תכשיטי זהב - מאפיינים את קולקציית הערב של המעצבת ומבטיחים מראה אוריינטלי מקורי וחד-פעמי.

טווח מחירים: החל מ-1,500 שקל

להשיג ב: סטודיו המעצבת ברמת גן. בתיאום מראש

המתוכשטת / H&M

שעת הערב נעשית שלווה ונינוחה יותר בצבעוניות הדהויה אך קיצית מאוד בקולקציית המסיבות Conscious Exclusive של הרשת השבדית, העשויה כולה בדים אורגניים. למרות החזרה בזמן של הגזרות, לא נראה פה הרבה רטרו, אלא גישה עיצובית אחידה ונגישה.

טווח מחירים: 300-1,800 שקל

להשיג ב: חנויות הרשת

האריסטוקרטית / גוצ'י

מראה מפוסל, בגרסתו הרכה, הוא מילת המפתח בקולקציית שמלות הערב של גוצ'י לקיץ הזה. הגזרות מינימליסטיות, הצבעוניות אקסטרווגנטית והמראה הסופי אלגנטי, מתוחכם, נקי ומדויק. השמלות השונות כוללות שמלות מיני במראה אגוז קוקוס, מחשופי גב עמוקים, הדפסים עם השפעה יפנית, כך גם כמה שמלות בגזרת קימונו ושרוולים עם תנועה של בד מתנפנף.

טווח מחירים: 9,000-35,000 שקל

להשיג ב: ה' באייר 26, ת"א תלאביב

הרומנטית / קסארה

קלילות רומנטית בגזרות עם שיק בוהמייני וצבעוניות פסטלית מאפיינות את קולקציית הערב של המותג. בניגוד לעונות קודמות, שבהן שולבו צבעי הפסטל כנגיעות, הפעם מדובר בטוטאל-לוק שלם: נעליים, שמלות, ז'קטים וחגורות היוצרים מראה שכולו צבעי גלידה קיציים.

טווח מחירים: 250-450 שקל

להשיג ב: רחוב אילת 45, ת"א

המונוכרומטית / חגית ויטמן, פישנדג

אין מה לומר, המראה הקלאסי של שחור ולבן תמיד מנצח. אצל חגית ויטמן, המעצבת והבעלים של המותג פישנדג, המגמה הזו מככבת בשמלות הערב בקולקציית קפסולה מיוחדת, על הקו שבין הקז'ואל למחויט.

טווח מחירים: 1,800-15,000 שקל

להשיג ב: מסריק 17, ת"א

הקלאסית / קרולינה הררה

המעצבת האמריקאית הלכה על בטוח והתבססה על שילוב מעניין של שמלות קלאסיות אך מסחריות. גזרות מקסי, קוקטייל ופפלום, עשויות כותנה, תחרה, ומספר סוגי משי (שיפון, אורגנזה, טול וז'ורז'ט), בצבעוניות של אדום, ורוד, ירוק, כחול וצהוב מעניקות נופך קלאסי, יוקרתי וססגוני לקולקציה ועדיין המראה האלגנטי בהן הוא חד-פעמי.

טווח מחירים: 2,500-5,100 שקל

להשיג ב: קניון רמת אביב

הפתיינית / שוגר דדי

לצד שמלות הערב בנימה אוריינטלית עם שלל פרנזים ותוספות אינדיאניות, מציע העונה המותג הבועט גם שמלת "הולי הובי" עשויה בד שיפון רטוב, בצללית מתנפנפת המטשטשת באופן מתוחכם את הגבול שבין הקלאסי לאלגנטי.

טווח מחירים: 570-1,200 שקל

להשיג ב: חנויות המותג בקניון רמת אביב

הקוקטית / Made By Lilamist

הקו הצעיר והנגיש של לילך אלגרבלי "Made by LilaMist", כולל העונה שמלות ערב אלגנטיות ויפות, בגזרות וינטג' מתוכשטות, במראה קייצי, שיקי וסקסי, במחירים נגישים במיוחד.

טווח מחירים: 300-600 שקל

להשיג ב: דיזנגוף 280 ת"א