"עזבתי את ישראל. בבולגריה אני ממלא מקרר בירקות ב-8 שקל, סיגריות ב-10 שקל, חצי ליטר בירה בשקל"

ישראלי שעלה ארצה מבולגריה בגיל 3 החליט לרדת מישראל ולחזור לבולגריה בגיל 66 ■ בראיון לנתן זהבי הוא מסביר: "אתה קונה שם דירה עם גינה, מול הים, ב-200 אלף שקל; את הדירה שלי בישראל אני מוכר ב-900 אלף שקל"

ישראלי שעלה ארצה מבולגריה בגיל 3, החליט לרדת מהארץ ולחזור לארץ הולדתו. בראיון לנתן זהבי, היום (ב') ברדיו 103FM, הוא ניסה להסביר למה: "המדינה הזו כבר לא שלי יותר, זו כבר לא מדינה. אני מוכר עכשיו את הדירה וחזרתי לבולגריה, לפני שבוע. קופסת סיגריות שם עולה 10 שקל, חצי ליטר בירה - שקל, זאת רמת חיים אחרת!".

המאזין המשיך וסיפר: "אני ואשתי בני 66. תל-אביב כבר לא שלנו, כל הארץ לא שלנו. כל הרמאויות, אתה חייב להסתובב עם התחת צמוד לקיר, כי אם אתה עוזב את הקיר, אתה מקבל כזה ז** שאתה לא יודע מאיפה זה בא לך. הייתי שם שבוע וכמו קיבלתי את החיים בחזרה. אין מסים, אין ארנונה, ב-8 שקל מילאתי את הפריז'ידר בירקות.

"אתה קונה שם דירה של 95 מ"ר, עם גינה, מול הים, ב-200 אלף שקל. את הדירה שלי בישראל אני מוכר ב-900 אלף שקל ומחזיר לבנק חוב של 170 אלף שקל, רק שחס וחלילה לא אפול על הכתפיים של ביטוח שמטרטרים אותי בוועדות רפואיות. אני עם כליה אחת ורשרוש בלב כרוני, אבל זה לא מעניין אותם, אתה תעבוד אדוני, הם אומרים לי".

המאזין דיבר גם על בני-הנוער בישראל היום ואמר: "ילד בן 15, אני מפחד להעיר לו היום. הם נראים חרא, הם מדברים אליך חרא. הם מסתובבים לא רק עם הנרגילות, גם בקבוק וודקה וספרייט בצד. ואני גר בדירת 2.5 חדרים, צנוע מאוד, ואני אכפתניק מאוד, וזה מה שכואב ולוקח לי מהבריאות".