הישג לעובדי חברת החשמל: ההנהלה תקיים מו"מ על השינוי המבני

כך הורה בית הדין לעבודה ■ השופט הודיע כי לא ייתן צו המורה לחבר את תחנת הכוח הפרטית דוראד לרשת החשמל עד שלא ינוהל מו"מ רציני במשך יומיים

הישג לעובדי חברת החשמל: בית הדין לעבודה הורה הערב (ד') להנהלת חברת החשמל לפתוח במשא-ומתן עם העובדים לגבי השינוי המבני בחברה.

השופט הודיע כי לא ייתן צו המורה לחבר את תחנת הכוח הפרטית דוראד לרשת החשמל עד שלא ינוהל משא-ומתן רציני במשך יומיים, והבהיר כי חיבור דוראד לרשת יהיה צעד הפיך במקרה שהמשא-ומתן יופסק מסיבות שאינן ענייניות.

אתמול (ג') אישרה ועדת הכספים של הכנסת מתן ערבויות מדינה בסך 2.4 מיליארד שקל לחברת החשמל, לאחר ששר האוצר יאיר לפיד הודיע כי הורה לעובדיו לקדם את הרפורמה בחברה, ויו"ר דירקטוריון החברה יפתח רון-טל התחייב בפני הוועדה כי החברה תחבר בזמן את שתי תחנות הכוח הפרטיות דוראד ודליה אנרגיות.

למרות שיו"ר ועד עובדי חברת חשמל, מיקו צרפתי, הגיע לדיון, יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומיאנסקי פנה ליו"ר חברת החשמל, יפתח רון-טל, ודרש ממנו להתחייב כי שתי תחנות הכוח הפרטיות יחוברו בזמן.

יצוין כי ההחלטה הסופית בנושא אינה נמצאת לפי שעה בידיו של רון-טל אלא בידי בית הדין לעבודה, שצפוי לפרסם בימים הקרובים את החלטתו.