הוט מובייל: התקלה תוקנה; לקוחות מתלוננים שעדיין אין שירות

ל"גלובס" נודע כי לקוחות באזורים שונים בארץ לא הצליחו הבוקר להוציא או לקבל שיחות או לגלוש באינטרנט, לסירוגין ■ הוט מובייל: לקוח שעדיין חווה שיבושים מתבקש לכבות ולהדליק מחדש את המכשיר ■ ואולם, לקוחות עדיין חווים קשיים

יום אחרי שחגגה 500 אלף לקוחות, תקלה ברשת הסלולר של הוט מובייל שיבשה הבוקר (ה') לחלק גדול מלקוחותיה את השירות. ל"גלובס" נודע כי לקוחות ברחבי הארץ לא הצליחו להוציא או לקבל שיחות, או לגלוש באינטרנט, לסירוגין.

סמוך לשעה 11:00 הוט מובייל הודיעה כי התקלה נפתרה והשירות חזר לסדרו באופן מלא. "היום בבוקר אירעה תקלה באחד מרכבי המתג, אשר גרמה לחלק קטן מלקוחותינו לחוות אי-זמינות לסירוגין. התקלה נמשכה כ-3 שעות. לקוח אשר עדיין חווה שיבושים, מתבקש לכבות ולהדליק מחדש את המכשיר", לשון ההודעה.

ואולם, למרות הודעת הוט, לקוחות רבים עדיין מתלוננים כי השירות לא חזר לסדרו, ועדיין אין באפשרותם להוציא ולקבל שיחות.

במוקדי שירות הלקוחות של הוט מובייל הנציגים תודרכו הבוקר למסור ללקוחות כי אכן ישנה תקלה גורפת, וכי היא מטופלת במהרה. לא נמסר צפי למועד תיקון, אך כאמור, אחרי מספר שעות היא תוקנה.

למערכת "גלובס" הגיעו תלונות מלקוחות הוט מובייל, שחלקם אף העידו כי הם קרובים לאנטנות סלולר ובכל זאת אינם מקבלים שירות. על מכשיר הטלפון הפועל על הרשת של הוט מובייל הופיעה הודעה "אין שירות".

נציין כי הוט מובייל "רוכבת" ב-50% מהתנועה על הרשת הסלולרית של פלאפון. לחברה יש רשת רשת דור שלישי חלקית, ובמקומות בהם הרשת לא מכסה, יחוברו לקוחות החברה לאנטנות של פלאפון במודל נדידה פנים-ארצית. מקור התקלה מהיום הוא לא ברשת פלאפון, אלא בזו של הוט מובייל.

רק אתמול (ד') יצאה הוט מובייל בהודעה חגיגית והכריזה על חצי מיליון מנויים באופן רשמי. החברה אף יצאה לרגל ציון הדרך במבצע לסוף שבוע הקרוב ,שמאפשר לרכוש מכשיר אייפון 5 ב-3,499 שקל ו-סמסונג גלקסי Advanced ב-999 שקל.