סולוטו מתרחבת למובייל: תאפשר תמיכה מרחוק באייפון ואייפד

חברת הסטארט-אפ הישראלית תאפשר באמצעות תוכנת הרשת שלה לתמוך מרחוק במכשירי האייפון והאייפד ■ השירות החדש מאפשר למנהלי IT לעקוב ולטפל במכשירים של העובדים בארגון שלהם

חברת הסטארט-אפ הישראלית סולוטו נכנסת היום (ג') לראשונה לתחום המובייל ותאפשר באמצעות תוכנת הרשת שלה לתמוך מרחוק במכשירי אייפון ואייפד. התמיכה תסייע הן למשתמשים פרטיים והן למנהלי IT בעסקים קטנים ובינוניים לעדכן מרחוק אפליקציות, לבדוק מצב סוללה, מקום אחסון פנוי במכשיר ולא פחות חשוב - את מצב הבטיחות של המכשיר כמו שימוש בסיסמה הולמת וכדומה.

בנוסף, ניתן לקבוע אם המכשיר יאפשר נדידה של שיחות וגלישה סלולרית בחו"ל וכן לקבוע תוך כמה זמן יינעל המכשיר והאם ניתן למחוק אותו מרחוק במידה שהוא נגנב. למעשה, נושא האבטחה נשאר מופקר באייפון ובאייפד בחלק מהמקרים. ל-37% מהעובדים בעסקים הקטנים הנמנים על לקוחות סולוטו אין הגנה בסיסית על המכשיר הנייד שלהם ברמה סיסמה פשוטה.

השירות החדש מאפשר למנהלי IT לעקוב ולטפל במכשירים של העובדים בארגון שלהם, בעוד לקוחות פרטיים יכולים לטפל במכשירים שלהם, של בני משפחתם או של חבריהם. בסולוטו מבהירים כי השירות שומר על פרטיות המשתמשים ולכן אין כל גישה לפריטים אישיים כמו תמונות, אנשי קשר והודעות.