"גלובס" משיק את פסטיבל MAD MUSIC למוזיקת אינדי

הפסטיבל, במסגרת ועידת ‏MAD‏ - ועידת המדיה של "גלובס", יחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל בפני בכירים מתעשיית המוזיקה בחו"ל

אינדיגיטלי - זו הרוח הנושבת מאחורי פסטיבל ‏MAD MUSIC‏, פסטיבל המוזיקה העצמאית שנוסד בשנה שעברה במסגרת ועידת ‏MAD‏ - ועידת המדיה הפרסום והדיגיטל של "גלובס".

‏השנה הפסטיבל חוזר, ועם אותה מטרה: לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף, הפסטיבל מבקש ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת הפסטיבל יופיעו עשרות יוצרים מובילים בכ-50 מועדונים נבחרים ברחבי תל-אביב, ביניהם: "אברקסס", "צוזאמן", " ‏OCD‏", "ננוצ'קה", "ברקפסט קלאב", "רדיו ‏EPGB‏", "שסק", "רוטשילד 12" ו"לבונטין 7".

חשוב להדגיש כי ההופעות יתקיימו במקביל (ב-17 ביולי ב-20:00) ויהיו פתוחות לקהל הרחב.

‏בימים אלה נסגרת ההרשמה, ומהפקת הפסטיבל נמסר כי יותר מ-350 יוצרים ולהקות הגישו מועמדות. מתוך כלל היוצרים שיגישו מועמדותם, רק 50 להקות וזמרים ייבחרו. אלה יזכו במענק של 500 שקלים וחבילת פרסום וקידום דיגיטלי בשווי 25,000 שקל מטעם "גלובס".

ועדת איתור שבוחרת את היוצרים והלהקות שישתתפו בפסטיבל פועלת ממש בימים אלה. חברים בוועדה: ליאון פלדמן, מיכאל רורברגר, אורלי יעקובי, משה מזרחי, דניאל ברנמן, ג'רמי האלש, ארז טן-ברינק, נירית גורביץ ואיסר טננבאום, המנהל האמנותי של mad music ובהרכב המוזיקלי של להקת "רוקפור".

לפסטיבל ‏MAD MUSIC‏ יגיעו בכירים מתעשיית המוזיקה בחו"ל, אשר יבקרו בהופעות כדי לבחור את ההרכבים הטובים ביותר, בניסיון לקדמם בתעשיית המוזיקה בחו"ל.