הנהלת נמל אשדוד השעתה את "איש הצללים" של אלון חסן

אתר וואלה חושף כי הנהלת הנמל הודיעה לגומא חסין על הפסקת עבודתו ■ חסין כיהן כמנהל שיווק בנמל, והוחלט להשעותו בשל משפט המתנהל נגדו בגין עבירות מרמה ■ חסין נהג לייעץ לאלון חסן באופן קבוע

הסערה סביב פרשת יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד מסרבת לדעוך. על רקע הסערה סביב התנהלותו של יו"ר ועד העובדים אלון חסן והכוונה להפריט את הנמל, הודיעה היום (ג') הנהלת הנמל ל"איש הצללים" של חסן, גומא (גמליאל) חסין, על הפסקת עבודתו, כך חושף הערב אתר "וואלה". חסין, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל שיווק באגף הלקוחות של הנמל, הושעה מתפקידו בעקבות משפט המתנהל נגדו בימים אלה במסגרתו הוא נאשם בעבירות מרמה.

בסוף השבוע פורסמה בערוץ 2 כתבת תחקיר נגד יו"ר ועד עובדי הנמל, אלון חסן, בה נטען כי הוא ניצל את מעמדו ואת תפקידו כדי לקדם את עסקיו הפרטיים ואת בני משפחתו בנמל אשדוד ובעיר עצמה. בעקבות התחקיר, שעורר ביקורות נוקבות מצד אנשי ציבור ופוליטיקאים, החליט חסן להשעות את עצמו מתפקידו. עם זאת, הוא צפוי לחזור בימים הקרובים לעבודתו כמפעיל ציוד מכני כבד בנמל. היום הודיעה חברת נמל אשדוד על הפסקת העבודה עם החברות שבבעלותו של חסן.

חסין, מקורבו של חסן שנהג לייעץ לו דרך קבע על אף שבפועל לא היה לו תפקיד בוועד, החזיק בעבר בתקן מנהל מוזיאון הנמל - מוסד שלא הוקם מעולם, למרות התואר היוקרתי שניתן לחסין. באמצע שנות ה-2000 הוא יצא לחופשה ללא תשלום, שהוארכה כל שנה בידי הנהלת הנמל.

בשנת 2005, בזמן הדיונים על הרפורמה בנמל, הופיע חסין עם מכונית "יגואר" והצטייר כסמל הנהנתנות של העובדים, עד לפרשת הסטייקים שהחזירה אותו אל מאחורי הקלעים. לפני מספר חודשים, הוחזר חסין - שידוע גם בקשריו עם עמרי שרון בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון - לעבודה בתפקיד מנהל שיווק באגף הלקוחות של הנמל.