בריינסוויי חתמה על הסכם שיווק נוסף - המניה מזנקת 5.3%

בריינסווי הודיעה כי חתמה על הסכם שיווק עם חברה אמריקאית ■ במסגרת ההסכם החברה האמריקאית תשווק את המערכת של בריינסווי (Deep TMS) למספר לקוחות ספציפיים בארה"ב

חברת המכשור הרפואי בריינסווי דיווחה היום (ד') כי חתמה על הסכם לשיווק מערכת ה-Deep TMS שהיא משווקת, עם חברה אמריקאית בעלת ניסיון רב בתחום ה-TMS העוסקת במחקר ובמתן שירותים רפואיים מתקדמים בעיקר בתחומי הנוירולוגיה ובריאות הנפש.

במסגרת ההסכם החברה האמריקאית תשווק את המערכת של בריינסווי למספר לקוחות ספציפיים בארה"ב. בהסכם השיווק, ניתנה למשווק זכות לפנות ללקוחות פוטנציאליים שפורטו בהסכם, ולקוחות פוטנציאליים אחרים, אשר זהותם תאושר מראש על ידי החברה, לצורך שיווק וקידום מכירות של המערכת. תוקפו של ההסכם הינו ל-12 חודשים והוא יוארך באופן אוטומטי לעד 2 תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל אחת, ככל שהמשווק יעמוד ביעד ההשכרות שנקבע. יעד ההשכרות לכל תקופת ההסכם (כולל תקופות ההארכה) עומד על כ 200- מכשירים.

הסכם השיווק הנוכחי מגיע בתקופה שבה בריינסווי עוסקת בפעילות שיווק ומכירה באופן ישיר בארה"ב. פעילות אשר במסגרתה חתמה החברה על הסכמי שכירות ביחס למספר מערכות, ואף סיפקה חלק מהן ללקוחות וחלקן האחר צפוי להימסר ללקוחות בתקופה הקרובה.