וויין רוני או היגוואין בדרך? את אוהדי ארסנל זה לא מעניין

בסקר לסיום העונה מביעים אוהדי המועדון האנגלי אי-שביעות רצון חריפה מהתנהלות המועדון, מהבעלים, ויש גם התנגדות למנג'ר ארסן ונגר

התוכניות של ראשי ארסנל לצאת למסע רכש בקיץ הזה ולנצל את יתרות המזומנים של המועדון כדי לרכוש חלוץ בכיר, כשבין השמות שהוזכרו נמצאים גונזאלו היגוואין מריאל מדריד ו-וויין רוני ממנצ'סטר יונייטד, לא מונעות מאוהדי הקבוצה לא לבטוח בהנהלת המועדון, ובפרט בבעלים, איש העסקים האמריקאי סטן קרונקי.

בסקר סיום עונה שנערך בקרב 3,500 אוהדים שונים של ארסנל, וממצאיו מפורסמים ב"דיילי מייל", נטען כי 84% ציינו שלדעתם המועדון לא מתנהל בצורה אפקטיבית. 87% טענו כי קרונקי לא מועיל לקבוצה ותקופתו כבעל השליטה לא מועילה ל"תותחנים".

סטן קרונקי הפך לבעל השליטה בארסנל באפריל 2011, לאחר שהגדיל את החזקותיו במועדון ל-62%.

האוהדים בסקר הביעו אי-שביעות רצון ממחירי הכרטיסים של ארסנל (המנוי הזול ביותר לעונה הקרובה עולה 985 ליש"ט, היקר ביותר מבין המקומות המוזלים של קבוצות הפרמיירליג), מהאווירה ה"נקייה" מדי שקיימת באצטדיון "האמירייטס" בלונדון, ומהעובדה שהם נאלצים להמשיך לחכות לזכייה בתארים (ארסנל לא זכתה בכלום מאז 2005), למרות שהביצועים הפיננסיים של ארסנל נהדרים והקבוצה מצליחה לרשום רווחים בכל שנה. גם העובדה שארסנל מצליחה להעפיל בכל שנה לליגת האלופות לא מנחמת את מרבית האוהדים.

אגב, 37% מהנשאלים בסקר סבורים שמנג'ר הקבוצה, ארסן ונגר, כבר לא מתאים להמשיך בתפקידו.