חברת החשמל מציגה: האפליקציה שתציל מהפסקות חשמל

האפליקציה כוללת מידע על הביקוש לחשמל מול יכולת ייצור החשמל המעודכנים, הצפי להפסקות חשמל באזור מגורי המשתמש ומחשבון צריכה המאפשר לחשב את כמות החשמל שצורכים מכשירי החשמל הביתיים

חברת החשמל השיקה היום (ג') אפליקציה לסמארטפונים המיועדת לסייע למשתמשים בה לחסוך בחשמל ולצמצם את הסיכון להפסקות חשמל. האפליקציה הושקה היום במסיבת עיתונאים ששודרה במקביל באתר הפייסבוק של החברה בהשתתפות מעל 250 גולשים.

את האפליקציה ניתן להוריד חינם בחנות "גוגל-פליי" לאנדרואיד, ובחנות "אפ-סטור" למשתמשים באייפון או באייפד, על ידי הקשה של הצירוף "חברת החשמל". היא מותאמת למערכות הפעלה בטלפונים אנדרויאיד ואייפון. בסוף אוגוסט צפויה לצאת גרסה מותאמת למערכת ההפעלה של ווינדו.

האפליקציה כוללת מידע על הביקוש לחשמל מול יכולת ייצור החשמל המעודכנים, הצפי להפסקות חשמל באזור מגורי המשתמש, מחשבון צריכה המאפשר לחשב את כמות החשמל שצורכים מכשירי החשמל הביתיים, עצות מועילות לחיסכון בחשמל ומידע על תקלות והפסקות חשמל.

מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן, אמר כי "אנו פועלים להכנסת אמצעים טכנולוגיים חדשים ליצירת מערך תקשורת בין אישית בין הלקוח לחברת החשמל.בשנה האחרונה הקמנו ערוצי תקשורת מקוונים שמטרתם לשפר את הדיאלוג בנינו לבין קהל הלקוחות בהם, הקמת ערוצי תקשורת מקוונים כגון דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב טוויטר ועוד. בשנים הקרובות בכוונתנו להכניס מגוון של אמצעים ומערכות טכנולוגיות חדישות וביניהם השקת פרויקט סמארטגריד, שיקדמו את מערך השירות שלנו ויאפשרו ללקוחות לקבל מידע רב ומשמעותי יותר על צריכת החשמל הביתית, המשקית וכן יוכלו להיות חלק מעולם חשמל מתקדם באמצעות יצירת מרחב וירוטאלי חדיש מסוגו".

יעקב (יאשה) חאין, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל לקוחות ויזמות עסקית בחברה, אמר במהלך אירוע ההשקה, כי כפי שהציבור הישראלי הורגל לעקוב אחרי הקו האדום בכנרת כך האפליקציה היא כלי שירות אשר גם מספק מידע שקוף בזמן אמת ללקוח כדי שיהיה שותף מלא בהכרות עם משק האנרגיה כדי שיוכל לפתח מודעות לצרכנות נבונה".