משחקי הבית של הישראליות במוקדמות המפעלים האירופיים - בצ'רלטון

מפעילת ערוצי ספורט 1, ספורט 2 וספורט 1 HD תשדר את משחקי הבית של מכבי ת"א, חיפה, הפועל ת"א ור"ג ממוקדמות הליגה האירופית והצ'מפיונס

צ'רלטון, מפעילת הערוצים ספורט 1, ספורט 2 וספורט 1 HD, הודיעה כי תעביר את משחקי הבית של הקבוצות הישראליות בשלבים המוקדמים של המפעלים האירופיים, לאחר שרכשה את זכויות השידור להתמודדויות הנ"ל.

השידורים יחלו ב-18 ביולי, עת תארח מכבי חיפה בקרית אליעזר את סלימה וונדרס (מלטה) או לנקאראן (אזרבייג'יאן) בשלב השני של מוקדמות הליגה האירופית. שבוע לאחר מכן, ב-25 לחודש, במסגרת אותו שלב, תקיים הפועל ת"א בבלומפילד את משחק הגומלין שלה מול סטארה זאגורה. בין לבין, ביום שלישי ה-23 לחודש, מכבי ת"א תתמודד מול גיורי, אלופת הונגריה, בגומלין של שלב המוקדמות השני בליגת האלופות.

על מנת להעפיל לשלבי הבתים של המפעלים השונים, יצטרכו הישראליות לעבור שלושה שלבי מוקדמות בסך הכל. צ'רלטון מחזיקה בזכויות השידור של הליגה האירופית, ואילו ערוץ הספורט בזכויות של ליגת האלופות.

גם הפועל ר"ג, מחזיקת הגביע שירדה לליגה הלאומית, תצטרף למעגל השידורים של צ'רלטון החל מסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אז תחל לשחק במפעל.