בנק הפועלים יחלק דיבידנד של 92.2 מיליון שקל

היום הקובע יהיה ה-22 ביולי ויום התשלום - 5 באוגוסט ■ בנוסף, הוחלט לעדכן את מדיניות חלוקת הדיבידנד, והיא לחלק עד 30% מהרווח הנקי הנובע מפעולות רגילות ■ הבנק הבינלאומי חילק השנה 200 מיליון שקל בדיבידנד

בנק הפועלים בשליטתה של שרי אריסון דיווח הבוקר (ה') כי אתמול קיבל דירקטוריון הבנק החלטה לחלק לבעלי המניות דיבידנד במזומן בהיקף של 92.2 מיליון שקל או 7 אגורות למניה, וזאת לאחר שקיבל את אישורו של הפיקוח על הבנקים. הבנק מנוהל על ידי ציון קינן.

היום הקובע לצורך קביעת זכאותם של בעלי המניות לקבל את הדיבידנד הנ"ל יהיה ה-22 ביולי ויום התשלום - 5 באוגוסט.

נזכיר כי הפעם האחרונה בה חילק הבנק דיבידנד הייתה בשנת 2011, אז החליט הדירקטוריון בסוף יוני לחלק דיבידנד בהיקף של כ-270 מיליון שקל.

בנוסף, דירקטוריון הבנק החליט לעדכן את מדיניות חלוקת הדיבידנד של הבנק, והיא לחלק עד 30% מהרווח הנקי הנובע מפעולות רגילות. "מדיניות זו תהיה תקפה עד שהבנק יעמוד ביעדי ההון שנקבעו על-ידי המפקח על הבנקים ואומצו על-ידי הדירקטוריון", נכתב בהודעת הבנק.

יצוין כי הבנק קיבל אישור לחלק דיבידנד רבעוני של עד 15% מהרווח הנקי הנובע מפעולות רגילות, כאשר חלוקה של מעל רף זה, ועד 30% כאמור בהודעת הבנק, תחייב אישור נוסף של הפיקוח על הבנקים.

עוד נציין כי הבנק האחרון במערכת הבנקאות הישראלית שחילק דיבידנד השנה הוא הבינלאומי שבשליטת צדיק בינו, אשר הודיע ביוני על חלוקת דיבידנד של 200 מיליון שקל לבעלי מניותיו.