פסטיבל MAD MUSIC של "גלובס" יארח את מנכ"ל UG Strategies

פרג בהנדרי הוא מנכ"ל ומייסד של חברת UG Strategies, העוסקת בשילוב של פיתוח אמנים עם שיווק מותגי סגנון חיים

אורחים רבים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל יבקרו בפסטיבל MAD MUSIC 2013, שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של העיתון "גלובס" ואורנג'.

לפסטיבל יגיעו אורחים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל, אשר יבקרו בהופעות במטרה לבחור את הטובים ביותר בניסיון לקדמם בתעשיית המוזיקה בחו"ל.

בין האורחים: פרג בהנדרי (Bhandari), מנכ"ל UG Strategies. בהנדרי החל את דרכו ב-Sony Music כנציג החברה במכללה בה למד בניו-ג'רזי, ועבד עם אמנים כמו פרל ג'ם, אינקיובוס, סייד, אואזיס ו-Korn.

בתום לימודיו הוא עבר לחברת Epic Records כעוזר ביצוע להרווי לידס, והרחיב את ניסיונו בפיתוח אמנים, רישום לקונצרטים וניהול סיורים. לאחר מכן הצטרף ל-Cornerstone Promotion, שבה עבד עם אמנים כמו סלאם ויליג' ו-DJ Shadow וכן עם מותגים גדולים כמו קוקה-קולה, מיקרוסופט, Xbox ואדידס.

פרג השיק את UG Strategies ב-2003 כדי לתת מענה לצורך ההולך וגובר בשילוב של פיתוח אמנים עם שיווק מותגי סגנון חיים. החברה צמחה במהירות והפכה לשחקנית מפתח בתחומי שיווק המותגים והבידור, בייחוד באמצעות פסטיבלי המוזיקה והירידים הקבועים.

UG Strategies פועלת מניו-יורק, עם רשת קשרים מקיפה, רבת-השפעה וחובקת-עולם. עם לקוחות החברה נמנים JetBlue Airways, ערוץ הטלוויזיה FOX, סרטי פרמאונט, ארמני אקסצ'יינג', ASICS/Onitsuka Tiger, נינטנדו ורבים אחרים.

כיום מייצרת החברה עבור לקוחותיה פעילויות ענק ואירועים גדולים המשתלבים בכל אירוע מרכזי בארה"ב בתחומי המוזיקה, הקולנוע, האופנה והטכנולוגיה.

פרג גם מסייר בעולם כ-EDM DJ מנוסה ומפיק, וגם כזמר ב-FIGO, מופע רוק אלקטרוני בניו-יורק. פרג מוכר מוזיקה דרך לייבלים כמו מיוט רקורדס, Octone/Universal Records וקלציום רקורדס, ועולה על במות עם אמנים כמו דה קריסטל מתוד, ליידיטרון, דה פיינט, MSTRKRFT ורבים נוספים.

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC ייערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק, הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת פסטיבל MAD MUSIC יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב: כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי.

ההופעות יתקיימו במקביל וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לאתר הוועידה - לחצו כאן