נועם ברגלסון מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת styleriver

מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת מסיים את תפקידו בתום 6 שנים ■ אבי ניר: "מודה לנועם על שראה מעבר לאופק ודחף לשם. תודה על 6 שנים של ריצה יחד"

נועם ברגלסון, מנהל האסטרטגיה העסקית של זכיינית ערוץ 2 קשת, יסיים את תפקידו בתום 6 שנים וימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת styleriver, אתר מכירות אופנה ולייף סטייל השייך לקבוצת mako.

ברגלסון החל את דרכו בקשת ב-2007 כחלק מצוות ההקמה של אתר mako. במהלך השנים היה אחראי על הפיתוח העסקי של האתר בתוכן ומסחר, בארץ ובחו"ל. בנוסף, היה שותף מרכזי לבניית תשתית הניו-מדיה של קשת. לפני כשנה מונה לתפקיד מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת.

בעברו עבד ברגלסון ב-NBC SPORTS והיה שותף להקמת אתר nbcsports.com.

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר היום (א'): "תודה רבה לנועם על כך שראה מעבר לאופק ודחף אותנו לשם. תודה רבה על 6 שנים של ריצה יחד. אני מאחל לו בהצלחה רבה עם חברינו ב-styleriver".

ברגלסון עצמו מסר: "אני עוזב בעצב אחרי תקופה פורייה של עשייה ולימוד מהאנשים הנפלאים בקשת. אני נשאר במשפחה ושמח על ההזדמנות לעבור לתחום ה e-commerce ולהוביל את styleriver יחד עם הצוות הנהדר של החברה".

רפי טופז, מנכ"ל styleriver, מסר: "נועם זיהה את הפוטנציאל של החברה ומלווה אותה כדירקטור ב-3 שנים האחרונות. מינויו הוא תוספת כוח משמעותית לחברה. אני מודה לקשת שרואה בחברה מנוע צמיחה ומאפשרת לה ליהנות מאחד מאנשיה המקצועיים ביותר".

styleriver הוא אתר רכישת אופנה מקוון. האתר הוקם על-ידי רפי טופז (מנכ"ל) וגיא גלאס (סמנכ"ל טכנולוגיות) באמצעות חברת Erayo, המחברת בין מעצבים מקומיים לבתי עסק בחו"ל.

לפני כשנה נכנסה זכיינית ערוץ 2 קשת כשותפה ב-styleriver באמצעות אתר mako, המחזיקה ב-50% מהאתר.

האתר, שאליו ניתן להיכנס רק לאחר הרשמה, מציע קולקציות של מעצבים ישראליים לצד רשתות כמו לי קופר ו-Nine West, בהנחות של עשרות אחוזים.