ת"א: נערה קיבלה בטעות טלפונים חסויים של ראשי המדינה

נערה מסרה טלפון סלולרי לתיקון בפלאפון - וקיבלה מכשיר ובו מספרים של שרים, ח"כים וצמרת מערכת הביטחון, ובהם אהוד ברק, גבי אשכנזי, ראשי השב"כ ועוד

כשמוסרים את הטלפון הסלולרי לתיקון ומקבלים מכשיר חלופי, לרוב המכשיר הוא פחות מתקדם מזה שמתוקן, אולי הוא לא עונה על כל הדרישות ואף עלול לעצבן לפעמים את המשתמש, אבל את ההפתעה שקרתה לנערה מתל-אביב לא ניתן היה לחזות באף אחד מהמקרים האלה.

עיתון "מעריב" מדווח הבוקר (ב') כי א', נערה בגיל בית-ספר, שמסרה את הטלפון הסלולרי שלה לתיקון בסניף פלאפון ברחוב יגאל אלון בתל-אביב וקיבלה מכשיר חלופי מהחברה, הופתעה לגלות כי בזיכרון של המכשיר החלופי רשומים מספרי הטלפון החסויים והמסווגים של ראשי המדינה - שרים, חברי כנסת וצמרת מערכת הביטחון.

לפי דיווח של יוסי אלי מ"מעריב", הנערה נחשפה למספר הטלפון האישי של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, למספרים האישיים של ראשי השב"כ והמוסד, למספר הטלפון הפרטי של בכיר פת"ח ג'יבריל רג'וב, למספר הישיר בלשכת ראש הממשלה ובשגרירות ישראל בוושינגטון, ולמספרי טלפון של רבני התנחלויות, אנשי צבא בכירים ופוליטיקאים.

במכשיר היו גם התכתבויות SMS עם גבי אופיר, המנכ"ל היוצא של המשרד להגנת העורף, שהמליץ לבעל המכשיר על ח"כ עופר שלח כמי שיכול לקדם עניינים אצל שר האוצר יאיר לפיד.

הורי הנערה ובתם החזירו את המכשיר לחברת פלאפון לאחר כשבוע בו הוא היה ברשותם. מחברת פלאפון נמסר בתגובה כי "הנושא ייבדק".