המתוק שבמלוח: נופש מפנק במלון הרודס בים המלח

מותג הפרימיום של רשת פתאל, הרודס, מצטרף לתנופת הפיתוח ■ מלון בן 223 חדרי אירוח, בהם גם סוויטות וחדרי גן עם בריכה צמודה

משהו מתוק עובר על ים המלח. יש נטייה לשכוח שהאתר הפלאי הזה, הזוכה לקמפיינים שעוסקים בהתייבשותו המואצת, הוא גם מקום יחיד ומיוחד, בסטנדרטים בינלאומיים. אז זהו, שעד לאחרונה אותם סטנדרטים היו רק בהקשר של אוצרות הטבע והסגולות הרפואיות שלו. מבחינת מלונות ואפשרויות בילוי, האזור סבל מהזנחה. אבל בחודשים האחרונים רוחות חדשות מנשבות במקום. זה התחיל עם שיפוצם המסיבי של שני מלונות ישרוטל, עבור בהכרזה על הקמת קניון מותגים יוקרתי, וכעת גם מותג הפרימיום של רשת פתאל, הרודס, מצטרף לתנופת הפיתוח. חצי שנה של שיפוצים ו-60 מיליון שקלים הניבו מלון בן 223 חדרי אירוח, בהם גם סוויטות וחדרי גן עם בריכה צמודה.

המלון ממוקם על רצועת חוף פרטית, וזהו אחד מיתרונותיו הגדולים. מלונות רבים אחרים באזור ממוקמים במרחק צעידה של כמה דקות מהחוף, ובחום הכבשני המפורסם של ים המלח, כשהגוף מעקצץ ושמנוני מהמים, מדובר בחוויה מפוקפקת. בחוף יש ביתני גזיבו פרטיים, עם מזרנים זוגיים וכילה, כיסאות ישיבה, מיטות שיזוף ועם דק עץ שמוביל מהמלון ועד המים; לא עניין של מה בכך, כשהחול רותח בטמפרטורה של 700 מעלות.

מתחם הספא, בדומה לזה שנמצא בהרודס ויטאליס באילת, מציע שלושים חדרי טיפולים ותפריט טיפולים מגוון, בריכה מקורה, ג'קוזי, בריכת גופרית, חמאם טורקי וחדר כושר, זאת לצד חדרי מלח לטיפול בבעיות נשימה, סאונת מלח ובר אורגני.

אחת הבעיות באזור המלונות של ים המלח היא היעדר מסעדות, מה שהופך את האורחים לקהל שבוי קולינרית במלון. ברשת פתאל התייחסו לעניין ברצינות, ובעזרת שף שלום קדוש יצרו קונספט קולינרי של מנות קטנות ומגוון גדול במקום מערומים אדירים של סלטים, תוספות, לחמים ואוכל מחומם. בקיצור, עד שנבואות הזעם יתגשמו, אם בכלל, ים המלח שלנו עדיין כאן, תכול, שמנוני וחינני, וחוויית הנופש בו הולכת ומשתדרגת.

מחירים: 1,220 שקלים לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון באמצע השבוע, 1,520 שקלים בסוף השבוע, על בסיס חצי פנסיון; טל' 08-6591591