סאני: תחזירו טאבלט ישן - ותקבלו הנחה לגלקסי טאב 3

אחרי הסמארטפונים, היבואנית הרשמית של סמסונג סלולר בישראל יוצאת במבצע טרייד אין גם לטאבלטים ■ מציעה זיכוי של עד 600 שקל לרכישת הטאבלט החדש מתוצרתה

אחרי הסמארטפונים, חברת סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג סלולר בישראל, יוצאת במבצע טרייד אין גם לטאבלטים. החברה תציע החל ממחר ולתקופה בלתי מוגבלת לבעלי טאבלטים ישנים להחליף את המכשיר שלהם בגלקסי טאב 3 עם מסך 8 אינץ' וקישוריות WiFi ולקבל זיכוי חלקי במחיר המכשיר שעומד על 1,699 שקל.

כך, מי שיחזיר טאבלט Transformer של אסוס יקבל זיכוי של 300 שקל, בעוד מי שמחזיק טאבלט מוטורולה Xoom יקבל זיכוי של 150 שקל. מי שמחזיק בבעלותו גלקסי טאב מהגרסה הראשונה עם 16 ג'יגה ו-WiFi יקבל זיכוי של 250 שקל ומי שיחליט להיפטר מאייפד 3 עם 32 מגה ו-WiFi, יקבל בתמורתו 600 שקל לרכישת גלקסי טאב 3.

בחברה מבהירים כי סכומים אלה נוגעים רק למכשירים תקינים ושכוללים מטען. בנוגע למכשירים שאינם תקינים, באופן טבעי הזיכוי הכספי יורד משמעותית ונע בין 50 שקל לטאבלטים שונים מבית סמסונג ועד ל-250 שקל לדגמים מסוימים של אייפד 3 ו-4.

יש לציין, כי החברה מאפשרת גם לבצע טרייד אין למכשירים מיצרנים לא מוכרים (לרוב מותגים סינים זולים) - 100 שקל על טאבלט עם מסך של 7 אינץ' ו-150 שקל על מסך עם 10 אינץ'.