מי מתכנן למכור דירות 2 חדרים בת"א ב-1.3 מיליון שקל?

עסקת ענק בת"א: מגרש של 5.6 דונם צפוי להימכר ב-180 מיליון שקל ■ קבוצת סופרין וחברת פנדום חתמו על הסכם אופציה לארגון קבוצת רכישה שתרכוש את המגרש המיועד מקרדן נדל"ן להקמת שני מגדלי משרדים ומגורים

קרדן נדל"ן מממשת מגרש בבעלותה בתל אביב: החברה, שמחזיקה במגרש בן 5.6 דונם בציר מנחם בגין בתל אביב, חתמה אמש על הסכם אופציה עם קבוצת סופרין וחברת פנדום, לפיו החברות יארגנו קבוצת רכישה שתרכוש את המגרש תמורת 180 מיליון שקל. על המגרש חלה תוכנית להקמת שני מגדלי משרדים ומגורים, כחלק מתוכנית המע"ר הצפוני. האופציה לגיבוש קבוצת הרכישה ורכישת הקרקע, ניתנה לחברות עד חודש יוני 2015.

המגרש ממוקם בדרך מנחם בגין 150-152, בסמוך לבית קרדן הקיים, ולפרויקטים מתוכננים בציר בגין ביניהם מגדלי הצעירים של הקבוצות חג'ג' וענבל אור, מגדל רסיטל של קבוצת חג'ג', פרויקט מידטאון של החברות קנדה ישראל ואלקטרה, ופרויקט עזריאלי המתוכנן בעתיד. המגרש שמוכרת קרדן כולל שלד מרתף בנוי הכולל ארבעה מפלסי חנייה תת קרקעיים.

על פי התוכנית החלה על המגרש, שתכנן משרד יסקי מור סיון אדריכלים, מגדל אחד צפוי לכלול 28 קומות, מתוכן 18 קומות משרדים בשטח 25 אלף מ"ר מעל קומת מסחר, ותשע קומות מגורים שיכללו 100 דירות בנות 2-3 חדרים. המגדל השני יכלול 11 קומות של משרדים בלבד בשטח כולל של 13 אלף מ"ר מעל קומת מסחר.

סכום האופציה מורכב מתמורה של 164 מיליון שקל בעבור הזכויות להקמת המגדל המשולב, ועוד 16 מיליון שקל עבור בניין המשרדים הנוסף.

סופרין ופנדום הודיעו כי הן מקיימות מו"מ מתקדם עם מספר פירמות עו"ד, מהידועות בישראל, שיצטרפו לקבוצת הרכישה וזאת בשל הקרבה לבית המשפט ולקרית הממשלה. כמו כן, בכוונת החברות לשווק את דירות המגורים בפרויקט המתוכנן במחירים המתחילים מ-1.34 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בשטח 56 מ"ר. הפרויקט צפוי להסתיים בעוד כשלוש שנים, ושוויו הכולל נאמד ב-560 מיליון שקל.

את קבוצת הרכישה ילוו עורכי הדין יריב שלום ויעל מירון צרפתי ממשרד ליפא מאיר ושות' ועוה"ד דור שחם ואיתי שלוש ממשרד המבורגר עברון ושות'.