לאחר 6 שנים: מנכ"ל iDigital ערן תור פורש מהחברה

תור הקים את iDigital והיה שותף בפריסת החנויות ברחבי הארץ ■ תור: "לאחר 6 שנים מדהימות החלטתי על פרישתי מניהול החברה ועל פנייה לאתגרים חדשים"

שינויים בחברת iDigital, יבואנית מוצרי המחשוב של חברת אפל (פרט לאייפון): ערן תור, מנכ"ל החברה מזה 6 שנים, הודיע היום (ה') על פרישתו.

תור הקים את iDigital והיה שותף בפריסת החנויות של החברה ברחבי הארץ. תור שותף בחברה, והוא מחזיק כ-10% ממנה ביחד עם קבוצה משותפי פיטנגו וקרן די פרטנרס. תור ימשיך לכהן כדירקטור בחברה וילווה את מחליפו עם כניסתו לתפקיד.

"לאחר 6 שנים מדהימות החלטתי על פרישתי מניהול החברה ועל פנייה לאתגרים חדשים", אומר תור. "אני גאה מאוד בצוות העובדים המופלא של iDigital, יחד הקמנו חברה למופת יש מאין; חברה אשר הובילה בתקופה קצרה הצלחה עסקית יוצאת דופן עם מותג ייחודי, תוך הפגנת יזמות, מצויינות ויצירתיות".

בתקופת כהונתו של תור, הוא היה צריך להתמודד עם משברים רבים בחברה, וביניהם החלטת אפל לאפשר רק למפעילות הסלולריות בישראל להיות יבואניות מכשירי האייפון, הודעתה של אפל כי iDigital אינה מייצגת אותה באופן בלעדי בארץ וכן דיווחים על כך שבעלי המניות בחברה רוצים למכור אותה תמורת 200 מיליון דולר.

"ברצוני להודות לערן תור על הקמת החברה, ניהולה והנהגתה", אמר יו"ר iDigital, צחי הלל. "ערן הצליח להביא את החברה להצלחות רבות ולהיקפי מכירות מרשימים ביותר. חשובה מכל היא הצלחתו בהחדרת המותג אפל ומיצובו בישראל כמותג חדשני ומוביל".