השיחה: הפעם תשובה חוגג בקטן

מי הגיע לחגיגת הבר-מצווה הצנועה יחסית של הנכד של יצחק תשובה? ■ איך חגגו האחים ויזל את פתיחת סניף הדגל של ג'פניקה בנמל תל-אביב? ■ ואיזה סרט ראו עופר עיני ורוית דום לפני כולם?

יצחק וחיה תשובה חגגו אמש (א') בר-מצווה לנכדם עמית. שלא כמו החתונה המושקעת וההמונית של הבן אלעד, שהתקיימה לפני שנתיים ביער בן שמן, חגיגת הבר-מצווה של הנכד הייתה צנועה יחסית והתקיימה במוזיאון ארצות המקרא בירושלים, בהשתתפות בני משפחה, חברים קרובים ומנהלי קבוצת תשובה. חתן הבר-מצווה והוריו מתגוררים אמנם בעיר ניו-יורק, אבל החליטו לחגוג בארץ הקודש.

התרגשו במיוחד: האם, אורלי, בתו של יצחק תשובה, המנהלת את פעילות הנדל"ן הפרטית של המשפחה בחו"ל, ובעלה - איסי דניאל. הנחה את הערב: ננסי ברנדס; בחלק האמנותי: מרינה מקסימיליאן ודוד ד'אור.

גדעון תדמור, בר מצווה לעמית דניאל הנכד של יצחק תשובה / צילום: פלאש 90
 גדעון תדמור, בר מצווה לעמית דניאל הנכד של יצחק תשובה / צילום: פלאש 90

גדעון תדמור

גבי לסט, בר מצווה לעמית דניאל הנכד של יצחק תשובה / צילום: פלאש 90
 גבי לסט, בר מצווה לעמית דניאל הנכד של יצחק תשובה / צילום: פלאש 90

גבי לסט

שמחו בשמחתם: אבי בן-אסייג, מנכ"ל דלק ישראל; אסי ברטפלד, מנכ"ל קבוצת דלק; אודי ניסן, יו"ר דלק ישראל; משה עמית, יו"ר אקסלנס; עוזי דנינו, מנכ"ל אקסלנס; אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס; משה קראדי, מנכ"ל דלק פי-גלילות; גבי לסט, יו"ר דירקטוריון קבוצת דלק; ערן מיטל, מנכ"ל דלק נדל"ן; גדעון תדמור, יו"ר דלק קידוחים; יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים; עו"ד פיני רובין ורעייתו ציפי; עידן ולס, יד-ימינו של תשובה; ראובן שפיגל, מנכ"ל בנק דיסקונט, שהודיע לאחרונה על פרישה מתפקידו, ועוד.

הרולים של ויזל

לידיעת חובבי הסושי: אמש נפתח בנמל תל-אביב סניף הדגל של רשת האוכל היפני ג'פניקה. הסניף הוא בבעלות אנשי העסקים, האחים יפתח ואסי ויזל, מבעלי רשת פוקס, יחד עם שלושה מחבריהם: ארז עצמון, יגאל אורן וחיים עורקבי. כ-6 מיליון שקל הושקעו בבניית הסניף, הפרוש על פני שתי קומות, ומתהדר גם בבר ובעמדת די.ג'יי שתפעל בסופי השבוע. בקרוב יפתחו אותם שותפים סניף נוסף של ג'פניקה ברחוב הארבעה בתל-אביב.

הראל ויזל, נועה טייכנר, סניף חדש לג'פניקה / צילום: אביב חופי
 הראל ויזל, נועה טייכנר, סניף חדש לג'פניקה / צילום: אביב חופי

הראל ויזל והעוזרת האישית נועה טייכנר

הסניף נפתח אמש במסיבת רחוב שכללה סושי, בירות ומבחר מנות מעשה ידיו של שף הרשת ליאון אלקלעי, להנאתם של העוברים והשבים בנמל. השותף יפתח ויזל, המתגורר בחו"ל, נעדר מהאירוע, אבל האח הראל ויזל הגיע לפרגן, מלווה ברעייתו לימור והילדים.

עכשיו התור של ג'ובס

המנכ"ל היוצא של חברת iDigital, ערן תור, הגיע אמש לפרמיירה של הסרט "ג'ובס", על חייו של מייסד אפל, שנערכה בסינמה סיטי בגלילות. תור, שהכריז על פרישה מניהול החברה לפני כשבוע, יכהן בתפקידו עד סוף השנה. עד אז, יזמה רשת iDigital שיתוף-פעולה עם סרטי יונייטד קינג, בבעלותם של משה וליאון אדרי, לרגל יציאתו של הסרט המדובר, בכיכובו של אשטון קוצ'ר.

ערן תור, פנינה אדרי, טרום בכורה לסרט
 ערן תור, פנינה אדרי, טרום בכורה לסרט

ערן תור ופנינה אדרי

רוית דום, עופר עיני, טרום בכורה לסרט
 רוית דום, עופר עיני, טרום בכורה לסרט

רוית דום ועופר עיני

במסגרת שיתוף-הפעולה קיימה החברה מכירה מיוחדת של כרטיסים מוזלים ללקוחותיה בסניף שלה בדיזנגוף סנטר והם יזכו להגיע להקרנת טרום בכורה שתתקיים ב-28.8, יום לפני צאתו של הסרט לאקרנים. בין המוזמנים שזכו אמש לצפות בסרט בהקרנה מיוחדת ל-VIP: יו"ר ההסתדרות עופר עיני עם זוגתו רוית דום; עמוס ונוני מלכא, פנינה אדרי, ישראל טראו, אלונה ברקת, שרון כידון ועוד.

המסלול של אשל עובר ביקנעם

ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל, אירח אתמול את סימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם, באירוע ההשקה של מרכז המטיילים "השער לצפון", שנערך בקניון G-6 ביקנעם. "השער לצפון" הוא למעשה מרכז מידע חינמי למטיילים הנמצאים בדרך לצפון, שיעניק למבקרים בו הדרכה וייעוץ מקצועי אישי על אתרי תיירות, מסלולים, שמורות טבע, פארקים, צימרים ומסעדות בעמק יזרעאל, מגידו וברחבי הצפון כולו.

ירון אשל, סימון אלפסי, השקת מרכז המטיילים
 ירון אשל, סימון אלפסי, השקת מרכז המטיילים

ירון אשל וסימון אלפסי

אלפסי, אשר התפנה ממאבקי הבחירות בעירו, הגיע לזמן קצוב כדי לפרגן לשותפים במיזם החדש, ואף הספיק לתפקד כרב בטקס קביעת המזוזה, משום שהרב שהוזמן לבצע את הטקס בושש לבוא. נאמו באירוע: נציגי השותפים להקמת מרכז המטיילים החדש ובהם נציגי החברה להגנת הטבע, קק"ל, עיריית יקנעם ועמותת התיירות בעמקים. עוד נכחו: דן תנחומה, מנכ*ל מועצת עמק יזרעאל; נחמיה להב, יו*ר דירקטוריון עמותת התיירות בעמקים; אורית מסר הראל, מנכ*לית עמותת התיירות בעמקים; יעקב ארק, מנהל אזור השרון בקק"ל; ודורון ישראל, מנהל הדרכה וטיילות בחברה להגנת הטבע.

דהן מדגמן

לאחר יותר מ-10 שנים, ובפעם השלישית מאז 1967 - שנת הקמתה של חברת השכרת הרכב אלדן על-ידי יוסי דהן, החליטו בקבוצה לרענן את הלוק ולהחליף את המדים לכ-800 עובדי החברה. וכך, לקראת החגים, קיבלו העובדים בגדי עבודה חדשים. הקונספט של הלוק החדש גובש בשיתוף העובדים, על-ידי נציגים מכל שדרות הארגון, עובדים ומנהלים כאחת, והקו המנחה היה לשמור על הצביון של החברה כישראלית.

שי דהן, בגדי אלדן החדשים / צילום: רונן טופלברג
 שי דהן, בגדי אלדן החדשים / צילום: רונן טופלברג

שי דהן

שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן, ניצל את ההזדמנות והחליט לחנוך את המדים החדשים בנמל התעופה בן-גוריון. דהן עלה על מדים והפתיע את עובדיו בנתב"ג, הנמצאים כעת ב"עונה החמה" של השכרות הרכב, וסייע להם להתגבר על העומס.