אורי שמואלי מונה לתפקיד מנכ"ל חברת RAK

שמואלי כיהן בעבר כמשנה למנכ"ל AIG ישראל ■ RAK תאפשר השוואת מחירי שירותים פיננסים וביטוח באינטרנט ורכישה אונליין בשיתוף-פעולה עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל

"גלובס" ממשיך לחזק את נוכחותו בעולמות הכלים והשירותים בתחום העסקי-פיננסי. במסגרת זו, נחתם לפני כשבועיים הסכם בין "גלובס", קבוצת רוביקון המחזיקה בחברות המתמחות בפיתוח מערכות פיננסיות, ויזמים טכנולוגיים, להשקעה בחברת RAK.

RAK הינה פרי יוזמה חדשה שמטרתה להביא שירות של השוואת מחירי שירותים פיננסים וביטוח באינטרנט ורכישה אונליין בשיתוף-פעולה עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל.

אורי שמואלי, 43, שבתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל AIG ישראל, מונה השבוע למנכ"ל חברת RAK.

שמואלי הגיע ל-RAK לאחר קריירה ארוכה בענף הביטוח והפיננסים. קודם לתפקידו ב-AIGהוא כיהן כמשנה למנכ"ל מגדל שוקי הון במשך 5 שנים, במהלכן היה אחראי על מערך השיווק והמכירות בבית ההשקעות של קבוצת מגדל. לפני כן, שמואלי שימש כסמנכ"ל שיווק בדש ניירות ערך והשקעות במשך כשלוש שנים, וקודם לכן שימש כמנכ"ל כלל פיננסים גמל והשתלמות.

"מדובר בפעילות שתעשה מהפכה בתחום המוצרים הפיננסיים", מסר יו"ר קבוצת רוביקון אמיר ברמלי. "החברה תאפשר לציבור לבחור היכן להשקיע ולחסוך את מיטב כספו בשקיפות וללא שרשרת תיווך. Rak תאפשר לציבור החוסכים לבחון ולהשוות בזמן אמת את כל אפשרויות החיסכון ולעשות זאת מהכורסא בבית".

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון, הוסיף כי "אתר RAK יעניק אפשרות קלה לביצוע לציבור, לקבל החלטות טובות ומושכלות יותר בנוגע למוצרים הפיננסיים שבבעלותם. זהו כלי חשוב ובעל ערך לציבור על מנת לנהל באופן טוב יותר את מהמוצרים הפיננסיים השונים שבבעלותו. מהלך זה הינו המשך לתהליך גיוון ההכנסות של הקבוצה. אנו שמחים על הצטרפותו של אורי שמואלי ל-RAK ובטוחים ביכולתו להצעיד את החברה להישגים".