מניית היום: חתמה על הסכמי השקעה - ומזנקת ב-11%

נסווקס הודיעה היום כי התקשרה בהסכמי השקעה עם Acebright, חברה פרמצבטית סינית המתמחה בייצור תרופות לסרטן ומחלות זיהומיות, בהיקף של מיליון דולר

נסווקס , המפתחת מוצרים בתחום האימונותרפיה, הודיעה היום (ג'), בהמשך לדיווח מסוף יוני השנה, כי התקשרה בהסכמי השקעה עם חברת Acebright, חברה פרמצבטית סינית המתמחה בייצור תרופות לסרטן ומחלות זיהומיות, בהיקף כולל של מיליון דולר וכן במזכר הבנות לקראת חתימה על הסכם רישיון בלעדי לפיתוח מוצר ולביצוע ניסויים קליניים בטכנולוגיית ה-Anti-CD3 של החברה לטיפול במחלת הכבד השומני ולמסחור הטכנולוגיה האמורה במזרח הרחוק, לא כולל יפן.

על-פי הסכמי ההשקעה, תשקיע Acebright סך כולל של מיליון דולר בנסווקס ובשתי החברות-הבנות שלה. סך של 450 אלף דולר יושקע בנסווקס עצמה כנגד הקצאה של כ- 10.5 מיליון מניות נסווקס (כ-7.5% מהונה המונפק לאחר ההשקעה); סך של 550 אלף דולר יושקע בשתי החברות הבנות של החברה אליהן תועברנה כל אחת בנפרד שתי הטכנולוגיות העיקריות אותן מפתחת נסווקס: טכנולוגיית ה-Anti-CD3 וטכנולוגיית ה-BBS לטיפול באלצהיימר.

בנוסף, על-פי ההסכם, יוקצו ל-Acebright סך של כ-26.2 מיליון כתבי אופציה, הניתנים למימוש לתקופה של 12 חודשים, לרכישת מניות נוספות של נסווקס, כנגד השקעה נוספת בסך של עד 1.125 מיליון דולר.

מנכ"ל נסווקס ארי עמינצח מסר כי "אנו נרגשים להודיע על חתימת הסכם ההשקעה עם Acebright. ההסכם הינו צעד משמעותי ראשון בדרך לשיתוף-פעולה פורה וארוך-טווח בין נסווקס ל-Acebright. שיתוף-פעולה זה מבוסס על שאיפה הדדית ומחויבות חזקה להאיץ את המשך הפיתוח של התרופה האוראלית שלנו לטיפול במחלת הכבד השומני".