N-trig הישראלית צפויה להכניס מיליוני ד' מעסקה עם אייסר

אייסר בחרה בטכנולוגיה של N-trig הישראלית למימוש מסך מגע ועט אקטיבי ב-Notebook החדש שלה - ה-Aspire R7-572

חברת אן-טריג (N-trig) הישראלית, המפתחת טכנולוגיית מסכי מגע בשילוב עם עטים אקטיביים למחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים, הודיעה היום (ה') כי טכנולוגיית ה-DuoSense שלה משולבת במחשב הנייד החדש של ענקית המחשבים אייסר - ה-Notebook Aspire R7-572. על פי הערכות בשוק, העסקה צפויה להניב לאן-טריג מיליוני דולרים.

ה-Aspire R7-572 כולל מסך מגע HD 15.6 אינץ' המבוסס על סדרה 100 של שבבי הדור הרביעי של אן-טריג התומכים במסך מגע בשילוב עם עט אקטיבי. בעט המצורף ל-Notebook של אייסר משולב חוד העשוי מחומר שפותח במיוחד כדי לרכך את מגע העט במשטח המסך. על פי החברה, תכונה זו של חוד העט בנוסף ליכולת הטכנולוגית לנטרול של השפעת מגע כף היד הנשענת על גבי מסך המחשב, אמורות להעניק למשתמש תחושת כתיבה טבעית הדומה לזו של הכתיבה בעט כדורי על גבי נייר.

אברהם לין, ראש מחלקת האסטרטגיה הניהולית בחטיבה העסקית הסלולרית של אייסר: "כשהכרזנו לראשונה על סדרת Aspire R7 הצגנו מוצר עם מסך ומקלדת המספקים קשר אינטואיטיבי בין האדם למחשב האישי. היום, עם השילוב של טכנולוגיית DuoSense של אן-טריג בNotebook- החדש, אנחנו מעצימים את חווית המשתמש במערכת ומאפשרים ללקוחותינו לנצל את יישומיה באופן אופטימלי ולעמוד בציפיותיהם".

רונן ברטל, מנהל המוצרים של אן-טריג: "השימוש במוצרי סדרה 100 מהדור הרביעי של טכנולוגיית ה-DuoSense שלנו מאפשר ליצרנים מובילים, כמו אייסר, להציג מכשירים ניידים מבוססי טכנולוגייה מתקדמת המשלבת מסך מגע עם כתיבה בעט אקטיבי המעצימה את חוויית המשתמש".