דיווח: 30 חמושים נפגעו בתקיפת חיל האוויר המצרי בסיני

מקורות ביטחוניים בקהיר מדווחים הערב על עשרות נפגעים בתקיפה של חיל האוויר המצרי באזור רפיח בסיני ■ לדברי המקורות, בתקיפה, שיעדה היה תא של אחד מארגוני הג'יאהד, נפגעו 30 בני אדם, ו-15 נעצרו

עשרות נפגעים בתקיפה של חיל האוויר המצרי באזור רפיח בסיני. מקורות ביטחוניים בקהיר דיווחו אתמול (שבת) על 30 נפגעים בסך-הכול, בהם הרוגים ופצועים, ועל מעצר של 15 חמושים - כך מדווחים בגלי צה"ל.

לטענת הצבא המצרי, יעד התקיפה היה תא של אחד מארגוני הג'יהאד במצרים. בעקבות התקיפה נסגר מעבר רפיח לתנועת פלסטינים ומצרים משני הכיוונים.

גם לפני מספר ימים פעל חיל האוויר המצרי לא הרחק מגבול עזה, כשמסוק מצרי תקף חולייה של אנשי ג'יהאד ליד העיר שיח זועד בסיני. אין זו הפעם הראשונה שעדי ראייה משם מדווחים על פעילות אווירית מצרית קרוב לגבולה של מדינת ישראל.

לפני שבועיים הוצאו להורג 25 שוטרים מצריים באותו אזור. השוטרים היו בדרכם באוטובוס חזרה למחנה מחופשה בבית. כמה דקות לפני הגיעם לשם עצרו אותם שישה חמושים, הוציאו אותם מהאוטובוסים וירו בהם בזה אחר זה. אחר-כך ברחו. שיטת הרצח מועתקת מדרך הפעולה של אל-קאעידה בעיראק, והמטרה היא לזרוע פחד בקרב אנשי הביטחון. זה הפיגוע החמור ביותר נגד לובשי מדים במצרים זה עשרות שנים, ובשבוע שעבר נלכד מתכנן הטבח.