זיו צ'סלר מונה למנכ"ל חברת "שופוני מדיה"

שימש קודם לכן כמנהל מכירות ומנהל מחלקת המדיה באתר תפוז ■ שופוני מדיה, רשת פרסום המאגדת אתרים ישראליים בערבית, הוקמה לפני 4.5 חודשים

4.5 חודשים לאחר שיצאה לדרך, חברת שופוני מדיה, רשת פרסום המאגדת עשרות אתרים ישראליים בשפה הערבית, ממנה את זיו צ'סלר למנכ"ל.

צ'סלר, 29, עוזב את אתר תפוז לאחר 6 שנים בהם שימש כמנהל מכירות ומנהל מחלקת המדיה.

במסגרת תפקידו, צ'סלר יהיה אחראי על הפעילות העסקית והשיווקית של החברה ויוביל את הרחבת השירותים והעמקת המענה שמעניקה החברה למפרסמים הפונים למגזר הערבי.

רשת שופוני מדיה כוללת בתוכה אתרים מקומיים של יישובים מהמגזר הערבי, שמשמשים כמעין מקומונים אינטרנטיים ומגיעים ממקומות כמו באקה אל-גרביה, אום אל-פחאם, טירה, סכנין, נצרת, שפרעם ועוד. בין לקוחותיה המפרסמים במגזר הערבי נמנים אורנג', סלקום, סופר-פארם, תנובה, שירותי בריאות כללית, טרה ועוד.

הרשת מגישה פרסום רק לבעלי IP ישראלי ומציעה פרסום במובייל ופרסום ממוקד (Retargeting), כשבשופוני מדיה גולשים מדי חודש 700 אלף גולשים.

את הפעילות הפרסומית הקים בוני סולומון, לשעבר מנהל פעילות פייסבוק בישראל וסמנכ"ל הסחר של אתר תפוז. סולומון אמר היום (ב') כי "רשת שופוני התרחבה מאוד בתקופה האחרונה, מה שהוליד את הצורך במנכ"ל מקצועי שיוביל את המשך ההתפתחות המסחרית והטכנולוגית של החברה. אנחנו בטוחים שזיו ימשיך להוביל את הרשת לגבהים חדשים".

צ'סלר עצמו התייחס לדברים ומסר כי "אנחנו נרגשים לראות את ההיענות הגבוהה ואת קצב האימוץ המהיר של בעלי האתרים מהמגזר".